آرایشگاه خوب با قیمت مناسب در اهواز

این روزها با توجه به شرایط خاص اقتصادی بسیاری به دنبال آرایشگاه خوب با قیمت مناسب در اهواز می گردند.

آرایشگاه نورا در کیانپارس در 2 شعبه نورا گلدن و نورا رویال با قیمت مناسب با سالها تجربه و استفاده از قویترین کادر پرسنلی می باشد ، قیمت مناسب این آرایشگاه موجب رضایتمندی دو چندان مشتریان در کنار کیفیت بالای خدمات می باشد.

نیاز شناسی درست از انتظارات مشتریان، استفاده از مدل قیمت گذاری معقول و منصفانه خدمات، تاکید بر بروز بودن مهارت کارکنان نورا و نظرسنجی مداوم از میزان رضایت مشتری سبب گردید تا نورا بتواند اعتماد مشتریان را جلب نماید. نورا رویال نورا گلدن 15 سال فعالیت و ارائه خدمات متنوع و با کیفیتی به همشریان عزیز اهواز در حال حاضر این گروه زیبایی در دو شعبه و با بیش از 100 پرسنل متخصص در حال خدمت رسانی به بانوان اهوازی می ­باشد.

 

تمامی خدمات تخصصی و زیبایی در هر دو شعبه سالن زیبایی نورا ارائه می شود.

 

با کیفیت ترین خدمات گریم و آرایش عروس را در سالن زیبایی نورا در محیطی زیبا و مجلل تجربه کنید.

آرایشگاه خوب با قیمت مناسب در اهواز

آرایشگاه خوب با قیمت مناسب در اهواز

گریم و میکاپ عروس

از انواع خدمات سالن های زیبایی می توان میکاپ و گریم عروس را نام برد. در حقیقت استفاده از ابزار آرایش و تکنیک ‌های سایه روشن برای ایجاد جلوه بیشتر صورت و پنهان کردن مشکلات پوستی است. میکاپ سبک‌های متعددی مثل کلاسیک، مصری، لبنانی، هالیوودی، خلیجی و ….دارد. میکاپ آرتیست با بهره گیری از تجارب خود و شناختن سلیقه مشتری یکی از آن‌ها را بر روی صورت مشتری اجرا می‌کند. با توجه به اهمیت میکاپ عروس و زمان بر بودن آن، عروس‌ها فقط سالن‌های زیبایی را انتخاب می‌کنند که از کیفیت کار آن مطمئن باشند.

گریم و میکاپ معمولی

در آرایش کردن، تاکید آرایشگر بیشتر بر روی اصلاح رنگ و لعاب صورت و طرح و مدل آن است. رنگ چهره و اجزای صورت را تغییر داده یا به آن رنگ می‌افزاید اما در گریم آرایشگر روی اصلاح فرم صورت و ایجاد زاویه کار می‌کند. در آرایش بیشتر از رنگ‌های مختلف استفاده می‌شود اما در گریم آرایشگر تنها با سایه روشن‌ها کار دارد و با استفاده از فون‌های تیره و روشن اقدام به متعادل سازی برجستگی‌ها و زوایای صورت می کند. میکاپ که یکی از انواع خدمات سلن های زیبایی به شمار می رود، همان آرایش عادی صورت است که تابع مد است که با تغییر سال و حتی فصل تغییر می‌کند اما در گریم هدف، بازی با سایه‌ها برای ایجاد زاویه است.

نحوه به کار گیری تکنیک‌های گریم روی چهره هر فرد متفاوت است اما برخی اصول کلی کار، یکسان هستند. در گریم از دو روش اصلی برای چهره سازی استفاده می‌شود: لولایت و هایلات.

رنگ و مش

مش را عمل روشن نمودن لایه‌هایی از موی سر گویند که می تواند برای یک قسمت و یا تمام قسمت‌های سر انجام شود. مش کاری است بسیار ظریف که زیبایی آن بستگی به ذوق و سلیقه و مهارت آرایشگر دارد. برای انجام و پیاده سازی مش، دسته‌هایی از موی سر را جدا می‌کنند. با از بین بردن رنگ آنها (دکلره کردن) و گذاشتن یک رنگ روشن(مانند بلوند یا پلاتینی) فرم زیبایی به رنگ موی فرد می‌دهند. به عمل رنگ کردن دسته‌های موی دکلره شده در مش اصطلاحا رنگساژ می‌گویند. هایلات‌های تیره و روشن، رنگ و مش‌های کرم قهوه ای، رنگ موهای آمبره و سامبره جزو پرطرفدارترین‌های امسال هستند.

اکستنشن

یکی دیگر از انواع خدمات سالن های زیبایی در تهران  اکستنشن است. اکستنشن مو به پر کردن، بلند کردن مو و اضافه کردن مش و هایلات در بین موی سر با استفاده از موی طبیعی گفته می‌شود. اکستنشن مو می‌تواند موها را پرتر و سالم تر نشان دهند و حتی برای افرادی که دارای موی نازک هستند یک جایگزین مناسب محسوب می‌شوند. اکستنشن مو شامل موهای مصنوعی و موهای طبیعی است. موهای طبیعی انسان ممکن است بیشتر مورد توجه افراد متقاضی اکستنشن قرار گیرد اگرچه این موها نسبتا گرانتر هستند.

می‌توانید رنگ این موهای اضافی را متفاوت از موهای طبیعی خودتان انتخاب کنید تا به عنوان هایلات یا مش استفاده شوند. اکثر اوقات این اکستنشن ها حدود ۳ تا ۴ ماه لا به لای موهای شما دوام می‌آورند البته دوام آنها بستگی به نظر فرد و نحوه مراقبت از آنها دارد.

خدمات ابرو

یکی دیگر از انواع خدمات سالن های زیبایی، خدمات ابرو است. زیبا ساختن ابروان می‌توانند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند. منظور فقط تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند. منظور فقط تغییر سبک ظاهر نیست بلکه حالت چهره شماست. اغراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو میتواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد. ابروی خوب اصلاح شده می‌تواند صورت را فوق العاده جذاب کند و ابرو خوش ترکیب چشم ها را درشت تر و گونه ها را برجسته تر نشان می‌دهد و به فرد وقار و جلوه ای خاص می‌بخشد. طبیعی بودن همیشه بهتر است. هرگز ابروهایتان را بیش از حد برندارید. وقتی شکل اولیه را به ابروهایتان دادید نگه داشتن این شکل آسان است.

پاکسازی پوست

یکی دیگر از انواع خدمات سالن های زیبایی که بسیار اهمیت دارد پاکسازی پوست است. پاکسازی پوست به منظور لایه‌برداری و تخلیه جوش‌ها و دانه‌های سرسیاه یا سرسفید بدون التهاب است. پیلینگ به معنی برداشتن قشر سطحی از روی پوست است به این عمل پاکسازی پوست گفته می‌شود که توسط این عمل، یک لایه سطحی از سلول‌های مرده پوست که حاوی جوش، جای‌جوش و لکه‌های قهوه‌ای روی پوست بوده، برداشته می‌شود. در نتیجه مشکلات پوستی نظیر کدربودن، زبربودن، منافذ باز و چین‌و‌چروک‌های ریز ازبین‌رفته و پوست حالتی شاداب و باطراوت پیدا می‌کند.

غدد چربی موجود در پوست مسئول ترشح چربی هستند، خروج این ترشحات از طریق مجاری که به سطح پوست باز می‌شوند صورت می‌گیرد و منجر به مرطوب شدن سطح پوست شده و سلول‌های مرده و ذرات غبار موجود در سطح پوست را حل می‌کنند. در نتیجه پوست کدر شده و شفافیت خود را از دست می‌دهد برای اصلاح این مشکل پاک کردن منظم پوست بسیار مفید است.

خدمات ناخن

کاشت ناخن مناسب افرادی است که ناخن‌های ضعیف و کم رشد دارند و یا ظاهر ناخن آنها به صورت ژنتیکی زیبا نیست و ظاهری یک شکل ندارند. همچنین برای خانم‌هایی که عادت به جوییدن ناخن دارند نیز بسیار کارآمد است چرا که موجب ترک عادتشان می‌شود و برای همیشه دارای ناخن‌های زیبایی می‌شوند. از میان مدل‌های متفاوت کاشت، کاشت پودری، کاشت ناخن ژله ای و کاشت میکس جزو بهترین و پرطرفدارترین کاشت‌های ناخن محسوب می‌شوند. کاشت ناخن یکی از امور تخصصی بوده و اگر به درستی انجام نگیرد با خطراتی برای فرد همراه خواهد بود. دقت و ظرافت در انجام این کار، کارشناسان این امور را متمایز کرده است.

میکروپیگمنشن

میکروپیگمنشن یکی دیگر از انواع خدمات سالن های زیبایی می باشد. میکروپیگمنشن که گاها آن را آرایش دائمی هم می‌نامند، یکی از انواع خدمات سالن های زیبایی است. این کار به تزریق رنگدانه‌های طبیعی یا مصنوعی به سطحی ترین لایه پوست گفته می‌شود که بدون خونریزی بوده و در هنگام اکسید شدن به رنگ طبیعی درخواهد آمد. این علم نوین جهت زیباسازی یا رفع عیوب به کار گرفته شده است. در این فرآیند خطوطی مشابه خطوط ابرو کشیده می‌شود تا ابرو کاملا طبیعی و پرپشت به دست بیاید. میکروپیگمنشن با تاتوی سنتی تفاوت‌هایی دارد.

اولین تفاوت در دستگاه میکروپیگمنشن است که تضمینی بر سلامت انجام آن از نظر انتقال نیافتن بیماری از فردی به فرد دیگر است. مدتی قبل از میکروپیگمنشن بهتر است از اصلاح ابروها یا چیدن آنها خودداری کنید متخصص باید جهت رشد ابروهای شما، ضخامت و رنگ آنها را به خوبی ببیند.

شینیون مو

شینیون یکی از پرطرفدارترین سبک‌های آرایش مو در دنیاست و از انواع خدمات سالن های زیبایی به شمار می‌رود. اصولا به جمع کردن مو با سنجاق در پشت سر شینیون میگویند اما هزاران مدل متنوع برای شینیون مو وجود دارد اما یکی از جذاب ترین مدل‌ها، شینیون حرارتی است که بسیار ماهرانه و شیک موها پشت سر جمع می‌شوند. کلاسیک ترین مدلی که برای شینیون عروس از قدیم وجود داشته شینیون بالای سر بوده. این مدل هم برای موهای کوتاه مناسب است و هم برای موهای بلند. ولی هرچقدر مو بلندتر باشد بیشتر می‌توانند به آن حالت مسی یا بهم ریخته بدهند تا موهای کوتاه. اخیرا نه تنها عروس‌ها بلکه خیلی از خانم‌ها برای مراسم‌های مختلف شینیون بالای سر را انتخاب می‌کنند.

پوست و زیبایی

از آنجایی که پوست صورت یکی از قسمت‌های بدن است که همیشه در معرض هوای گرم و سرد و یا نورآفتاب قرار دارد و بسیار لطیف و آسیب پذیر است توجه به سلامت و بهداشت آن بسیار مهم است. زیبایی و زیبا ماندن یا بعبارتی دیگر جوانی و جوان ماندن تا حدود زیادی به سلامت پوست بستگی دارد. برای اینکه سلامت پوست حفظ شود و زیبایی و شفافیت و شادابی لازم را داشته باشد سه اصل باید رعایت شود: تمیزی، تقویت و تغذیه درست و مناسب برای پوست. برای زیبایی پوستتان بخور دادن را فراموش نکنید. بخور دادن به پوست علاوه بر پاک شدن پوست به باز شدن منافذ آن و تقویت خون رسانی به سلولها کمک می‌کند. در اینصورت تغذیه سلولها از مواد معدنی و ویتامین های موجود در خون آسانتر می‌شود. همچنین عمر بیشتر سلول‌ها و کاهش روند پیری نتیجه دیگر آن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *