نحوه انتخاب مدل شنیون با توجه به فرم صورت،گردن و لباس

فرض کنید برای یک مهمانی یا عروسی آماده می‌شوید، لباس مجلسی و کفش‌های خود را انتخاب کرده‌اید و آرایش چهره و موهای خود را هم انجام داده‌اید اما وقتی لباس خود را می‌پوشید  اما جس میکنید لباس آن طور که باید به شما نمی‌آید. علت این مساله آن است که شما مدل موی مناسب برای فرم یقه لباس خود را انتخاب نکرده‌اید، هرچند مدل مو باید بر اساس ویژگی‌ها و فرم صورت انتخاب شود اما یقه لباس هم فاکتوری است که در هماهنگی و متحد بودن ظاهر شما نقش دارد.

 

لباس های دارای یقه ی یکطرفه
موهای دم اسبی برای لباس های یک طرفه استایل بسیار مناسبی می باشد و استایلی شکیل و خاص را به وجود می آورد.

 

مدل یقه دکلته
یقه هایی که در بالا تنه لباس هیچ بند و آستینی ندارد، یقه دکلته نامیده می شود. شانه ها و گردن در مدل یقه دکلته بسیار دیده می شود. بهترین انتخاب مدل مو برای کسانی که لباس های دکلته را می پسندند، موهای جمع و باز می باشد.در صورتی که گردن باریک و بلندی دارید، موهایتان را جمع نکنید. در صورتی که لباس یقه دکلته را انتخاب می کنید توصیه می کنیم بخشی از موهایتان را پایین نگه دارید. در مدل یقه دکلته شما محدودیت کمتری برای شینیون موهایتان دارید. شینیون های باز و پایین هم مناسب می باشد. حتما شکل صورتتان را هم در نظر بگیرید.شینیون های بالا برای گردن های کوتاه و شینیون های پایین برای گردن های بلند توصیه می شود.

                       

لباس یقه بسته

برای لباس مجلسی هایی که یقه بسته هستند مانند یقه ایستاده, یقه اسکی و یقه گرد جمع بهتر است مدل شینیونی انتخاب کنید که کاملا جمع باشد اصولا مدل موی باز برای لباس های یقه بسته مناسب نیستند. نمونه هایی از مدل شینیون های شیکی که برای لباس مجلسی های یقه بسته مناسب اند را در ادامه مشاهده کنید.

مدل آستین حلقه ای
لباس هایی که دارای آستین های نخ مانند و یقه باز هستند، آستین حلقه ای نام دارند. موهای نامنظم که فاقد چسب و تافت می باشد برای این مدل لباس که در نیمه ی بالایی ساده بوده و روی آنها چیزی کار نشده است مناسب می باشد. 

 

مدل شینیون برای لباس یقه باز

بهترین مدل شینیون برای لباس مجلسی های یقه باز شینیون های نیمه باز هستند که پشت گردن تان را میپوشانند. برای لباس مجلسی های یقه دلبری, یقه هفت باز و … بهتر است مدل موهای باز و نیمه باز انتخاب کنید تا مدل مو و یقه لباس تان هماهنگ باشند.

 

مدل یقه هالتر
لباس هایی که یقه آنها دور گردن قرار دارد، یقه هالتر نامیده می شود. به طور کلی این مدل برای افرادی که شانه هایشان باریک است توصیه می شود. مدل موهایی که روی شانه هایتان و نیز صورتتان نریخته و چهره تان را شلخته نشان ندهد، به گونه ای که شانه هایتان را پهن نشان دهد، برای این نوع یقه لباس مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *