چطور بهترین مدل لباس عروس را انتخاب کنید؟

مقاله امروز به سه سوال بسیار مهم در خرید  شما برای یافتن لباس عروس مناسب اختصاص دارد: چگونه تیپ اندام خود را بفهمم؟ کدام سیلوئت ها برای تیپ اندام من مناسب هستند؟ و از همه مهمتر، چه نوع لباسی باعث می شود احساس کنم بهترین خودم هستم؟ و برای شما خوش شانس است، ما همه چیزهایی را که برای انتخاب استراتژی مناسب لباس و خرید نیاز دارید در زیر داریم!

با ترکیب نکات و ترفندهای زیر (و شرکت در آزمون استایل ما)، می‌توانید با اطمینان به قرار ملاقات خود بروید و لباس عروسی را پیدا کنید که بهترین احساس شما را دارد! در نهایت، به یاد داشته باشید که مهم نیست ما چه می گوییم، مهم ترین چیز این است که در هر لباسی که انتخاب می کنید احساس زیبایی داشته باشید!

برای عروس هایی که هیکل های ساعت شنی دارند، لباس عروس دریایی ضروری است. این سیلوئت به گونه ای طراحی شده است که منحنی های طبیعی شما را صاف و زیبا کند. این لباس با یک تناسب راحت در اطراف باسن و یقه فوق العاده مناسب، یکی از مدل های مختلف لباس عروس برای تیپ های بدن است.

اگر به دنبال چیزی کمی آرامش‌بخش‌تر هستید، یک لباس مجلسی خوش‌پوش در نظر بگیرید. متوجه خواهید شد که این سبک کمی ساختارمندتر است اما به همان اندازه پر زرق و برق است! این لباس مجلسی در اطراف اندام شما ظاهر می شود و در ناحیه باسن شما گشاد می شود.

. برای اینکه این لباس و بسیاری لباس های دیگر را منحصر به فرد کنید، با اضافه کردن آستین ها، یقه متفاوت، قطار بلندتر و هر چیز دیگری که دلتان می خواهد، این لباس را برای داستان عشق خود شخصی سازی کنید!)

ما عاشق یک یقه V خوب برای عروس هایمان با شکل های ساعت شنی هستیم! جذاب، همه کاره است و به راحتی با هر لباسی مدل می شود. این همچنین منحنی های شما را برجسته می کند و چشم ها را به سمت پایین بدن می کشد! از سر تا پا، میهمانان خود را در روز عروسی خیره کننده خواهید کرد.

اگر هنوز مطمئن نیستید که ساعت شنی دارید یا نه، به افراد مشهوری مانند مرلین مونرو، بیانسه و اشلی گراهام فکر کنید! این خانم های ساعت شنی در مورد بدنشان چند چیز مشترک دارند: سینه های پر، کمر مشخص و باسن پر.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *