چگونه آرایش چشم را به خوبی انجام دهیم؟

آرایش چشم آنقدرها هم که به نظر می رسد ترسناک نیست، به خصوص زمانی که در مرکز راهروی آرایش ایستاده اید. هنگامی که اساس را یاد گرفتید، می توانید مانند یک حرفه ای آرایش چشم خود را انجام دهید. نکات و ترفندهای زیادی برای آرایش چشم  آزمایش شده وجود دارد که امروز قصد دارم آنها را با شما به اشتراک بگذارم. به این اصول توجه کنید و آنها را دنبال کنید…. اصلا سخت نیست

نحوه انجام آرایش چشم:

پرایمر چشم:

آرایش چشم

اولین مرحله پرایمر کردن پلک ها با کمک پرایمر چشم است. پلک ها چرب ترین قسمت صورت هستند و به همین دلیل آرایش برای مدت طولانی باقی نمی ماند، اگر قبل از آرایش چشم چشم های خود را پرایم کنید مدت زمان بیشتری باقی می ماند. همچنین می توانید با استفاده از پاک کننده آرایش بدون الکل و سپس پاشیدن پودر شل روی پلک، چربی آن را کاهش دهید. این به شما پلک های بدون چربی می دهد و همچنین قدرت ماندگاری آرایش چشم شما را افزایش می دهد

خط چشم:

آرایش چشم هرگز بدون خط چشم کامل نمی شود، اما افراد مبتدی هنگام کشیدن خط چشم اشتباه می کنند و این می تواند کل ظاهر را خراب کند. برای استفاده می توانید از خط چشم مایع، مدادی و ژلی استفاده کنید.

خط چشم مایع:

خط چشم های مایع قوی، براق و ماندگار هستند اما استفاده از خط چشم مایع می تواند مشکل باشد. برای داشتن ظاهری مرتب، آرنج خود را روی یک سطح صاف و ثابت قرار دهید. حالا به جای خط چشم زدن یکباره خطوط کوتاه بزنید، این خط چشم یکدست و صاف به شما می دهد.

• خط چشم مدادی:

زدن خط چشم با مداد بسیار آسان است، یک ضربه مستقیم روی پلک ها بزنید و کارتان تمام است. همچنین می توانید خط چشم های مدادی را لکه دار کنید تا آرایش چشم چشمگیرتری داشته باشید.

 

برای استفاده تمیز، گوشه چشم را با انگشت به سمت بیرون بکشید و سپس شروع به کشیدن خط چشم به صورت مستقیم کنید. و من به شما پیشنهاد می کنم از خط چشم مدادی استفاده کنید زیرا استفاده از آن راحت ترین است و مشکلی در استفاده از آن نخواهید داشت.

برای دیدن خدمات مربوط به میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن کلیک کنید

سایه چشم:

هرگز سایه چشم را با انگشت و اسفنج نزنید، همیشه از یک برس سایه چشم خوب استفاده کنید تا ظاهری حرفه ای داشته باشید. همیشه سایه چشم رنگ روشن را روی استخوان ابرو، سایه متوسط ​​را روی چین و سایه چشم تیره را روی چین بزنید. اگر از سایه چشم بر پایه کرم استفاده می کنید، به خاطر داشته باشید که «کمتر، بیشتر است» و از سایه چشم روشن و کمتر استفاده کنید. برای استفاده، از حرکات نرم و ملایم استفاده کنید، زیرا ضربه های سخت تر می تواند به آرایش چشم درهم و برهم منجر شود. اگر از بیش از دو سایه چشم استفاده می‌کنید، آن‌ها را به‌درستی با انگشتان یا برس ترکیبی مخروطی ترکیب کنید. اگر با آرایش چشم تازه کار هستید، آرایش چشم تک رنگ را امتحان کنید زیرا شما را از ترکیب دو رنگ نجات می دهد.

ریمل:

صاف نگاه کنید و گرز را از لوله ریمل خارج کنید. گرز را در قسمت بالایی مژه های خود قرار دهید و با حرکت عقب و جلو آن را به سمت بالا حرکت دهید. این به شما جلوه ای فر می دهد و همچنین به مژه های شما حجم می دهد. 2-3 لایه بمالید و تا زمانی که ریمل خشک نشده چشم خود را پلک ندهید. همیشه ریمل زدن را با مژه های پایینی شروع کنید تا به هم نریزید. برای مژه های پایین، ریمل را فقط روی بالاترین نقطه خمیده نزدیک ریشه بزنید زیرا چشمان شما را باز می کند.

آرایش چشم

برای جلوگیری از جمع شدن مژه، اجازه دهید اولین لایه ریمل خشک شود و سپس تنها لایه دوم را بزنید. اگر ریمل شما با پلک هایتان تماس پیدا کرد، از Q-tips آغشته به پاک کننده آرایش چشم استفاده کنید.

ابرو:

ابروها می توانند کل ظاهر شما را ایجاد کنند یا آن را بشکنند، بنابراین اگر ابروهای نازک یا روشنی دارید، آنها را به درستی پر کنید تا ظاهری واضح تر داشته باشید. برای پرکردن صحیح ابرو از یک مداد کمانی قهوه ای استفاده کنید. هرگز از مداد سیاه استفاده نکنید زیرا غیرطبیعی و بد به نظر می رسد.

نحوه پر کردن ابروها:

موهای اضافی را بدون برهم زدن شکل ابروی خود موچین کنید. این به ظاهر شما زیبایی می دهد. برای این کار می توانید از تیغ ابرو نیز استفاده کنید که به راحتی در بازار موجود است.
با مداد ابرو ابتدا قسمت پایینی ابرو را در جهت عقب و جلو پر کنید.

حالا به سمت مرکز ابرو حرکت کنید و با ضربه های قلم مو کوتاه سایه چشم را کاملا با هم ترکیب کنید، این به شما ظاهری طبیعی می دهد.

در پایان از ژل ابروی شفاف برای تنظیم ابروها استفاده کنید.

چند ترفند دیگر:

اگر چشم‌های کوچکی دارید، یک خط باریک در امتداد پلک پایینی داخلی با یک مداد چشم سفید بزنید زیرا چشمان شما را درشت می‌کند. اگر تاریک هستید، از مداد چشم بژ طلایی استفاده کنید، زیرا چهره شما را تحسین می کند.
برای کوچکتر نشان دادن چشم ها، خط چشم را روی تمام پلک بکشید و از سایه های تیره چشم استفاده کنید. اگر چشم‌های درشتی دارید، می‌توانید ظاهر چشم دودی را تکان دهید، زیرا ظاهری عالی دارد و همچنین چشم‌هایتان را کوچک‌تر نشان می‌دهد.
برای ظاهر ساده روزمره، از خط چشم رنگی استفاده کنید و سرمه تیره بزنید… این ترفند برای مبتدیانی که می خواهند آرایش چشمی زیبا و ملایم روزانه داشته باشند، عالی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *