چگونه رنگ رژ مناسب پوستم را انتخاب کنم؟

چگونه رنگ رژ مناسب پوستم را انتخاب کنم؟ این دغدغه خیلی از خانم هایی است که می خواهند رنگ رژی را انتخاب کنند که به پوست صورت شون بیاد ولی در انتخاب نوع رنگ  دچار وسواس شدند.  انتخاب رنگ رژ لب فرآیندی است که باید با توجه به شکل لب، نوع پوست و ته رنگ پوست انتخاب شود. هماهنگی همه این عناصر برای هماهنگی آرایش شما با پوست و داشتن ظاهری جذاب تر، ارزشمند است. برای اینکه تا زمانی که رژ لب مناسب را پیدا کنید، از نظر مالی متزلزل نشوید، می توانید با امتحان محصولات ارزان قیمت مدل مناسب را پیدا کنید. علاوه بر این، شبیه سازی آرایش برندهای آرایشی گزینه دیگری است که می تواند به شما کمک کند.

چگونه رنگ رژ مناسب پوستم را انتخاب کنم؟

انتخاب رژ لب با توجه به رنگ پوست برای ایجاد آخرین لمس که تکمیل کننده آرایش شما باشد، مهم است. لب ها، یکی از برجسته ترین مکان های صورت ما، در آرایش هستند. با انتخاب رژ لب مناسب با توجه به رنگ پوست خود می توانید از ظاهری جذاب داشته باشید. تعیین یا دانستن ته رنگ پوست شما در این زمینه کمک کننده خواهد بود.

تعیین ته رنگ پوست در واقع در هارمونی رنگ ها پنهان شده است. شما می توانید با استفاده از رنگ های سرد یا گرم روی پوست خود – لباس هایتان – انتخاب مناسب را پیدا کنید. بافت رژ لب شما به اندازه رنگ آن مهم است. رنگ های براق یا مات می توانند جلوه های مختلفی ارائه دهند. در عین حال، می توانید با محصولات جایگزین مانند براق کننده، مداد لب و مرطوب کننده هایی که می توانید با هم استفاده کنید، لب های خود را برای داشتن ظاهری پرتر و جذاب تر حمایت کنید. همچنین می‌توانید از ظهور افکت‌های روشن‌کننده در مدل‌هایی مانند فتیش رژ لب ثابت دو طرفه دائمی Jane Iredale Lip Fixations پشتیبانی کنید.

چگونه رژ لب مناسب را انتخاب کنیم؟

چگونه رنگ رژ مناسب پوستم را انتخاب کنم؟

انتخاب رژ لب مناسب انتخابی است که مکمل آرایش شما خواهد بود. رژ لب هایی با اثر مرطوب کنندگی در استفاده طولانی مدت از ظاهر جذاب تری پشتیبانی می کنند. در عین حال به جای استفاده از رنگ های روشن و مات در روز یا شب، می توانید آن را کاملاً مطابق با سبک لباس و انرژی خود شکل دهید. می توانید با براقی که روی رنگ های مورد علاقه خود اعمال می کنید، به لب های خود کمک کنید جذاب تر به نظر برسند.

انتخاب رژ لب رنگی مات می تواند جلوه ای زیباتر نشان دهد. با رژلب مات  می توانید از ظاهر مات لب های خود استفاده کنید. با محتوای رنگدانه شدید، ظاهر جذاب شما برای مدت طولانی همراه شما خواهد بود. برای اینکه رنگ های مورد علاقه تان با لب هایتان هماهنگ باشد، می توانید آن ها را روی لب های مرطوب خود بزنید و آرایش خود را کامل کنید. با رنگ های جذاب می توانید به ظاهری منحصر به فرد دست پیدا کنید.

یک توصیه مهم قبل از خرید رژ لب

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید رژلب باید به آن توجه کنید این است که رنگ رژ لب را حتما امتحان کنید. ما حتماً به شما توصیه می کنیم  رژ لبی را که می خواهید بخرید امتحان کنید. اگر فرصت ندارید آن را امتحان کنید، حداقل باید رژ لب را باز کنید و نگاهی بیندازید. دلیل این امر این است که رنگ های روی درب و رژ لبی که بیرون می آید همیشه یک رنگ نیست. به همین دلیل حتما باید رژ لب را باز کنید و رنگ آن را حتما ببینید. تا مطمئن بشوید آیا رنگ روی درب با رنگ رز یکی است.

 

در آخر اگر باز هم با خواندن این مقاله موفق نشدین رنگ دلخواه رژ لب خودتان را پیدا کنید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا متخصصین نورا شما را در انتخاب بهترین رنگ رژ راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *