بهترین آرایشگاه برای کوتاهی مو در اهواز

دسترسی به آرایشگاه و آرایشگر خوب برای کوتاهی مو در اهواز در این کلان‌شهر ابدا سخت نیست. اصلا در هر منطقه و محله اهواز سالن‌ های کوچک و بزرگ زیبایی از یک سالن لوکس و لاکچری شلوغ در منطقه معروف شهر گرفته تا یک سالن کوچک و جمع‌ و جور محلی در یک منطقه در دسترش شهروندان قرار دارد. منتها وقتی آرایش و پیرایش ظاهر مخصوصا کوتاهی مو به‌میان می‌ آید خیلی ‌ها و اکثریت برایشان مهم است که یک آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در اهواز پیدا کنند. در واقع یک آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو به شما این اطمینان را می ‌دهد که با بهترین کیفیت و دقیقا مطابق با خواست و انتخاب شما کوپ موهایتان برایتان انجام شود.

دسترسی به یک آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در اهواز

مخصوصا اگر یک دیدار و ملاقات مهم کاری یا شخصی در پیش دارید یا قرار است به یک مهمانی بروید و خیلی وقت هم هست که به موهایتان نرسیده ‌اید حتما به مراجعه به یک آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در اهواز فکر می‌ کنید و از دوست و آشنا سراغ یک سالن زیبایی به‌روز و بهداشتی و با کیفیت کار عالی را می ‌گیرید. مهم هم هست که خیالتان بابت متریال و مواد و نظافت قیچی و موزر و پیتاژ راحت باشد و در پایان کار هم یک براشینگ خوب و تمام‌ و کمال برای موهایتان انجام شود. اصلا نگران نباشید ما در سایت نورا بهترین آرایشگاه برای کوتاهی مو در اهواز را در تعداد بالا و در 2 شعبه سالن زیبایی نورا به شما معرفی می‌ کنیم.

کوتاهی مو در اهواز
نمونه کار : سحر جاوی

هرچند با یک جست‌وجوی ساده در سایت نورا و یا اینستاگرام نورا هم می ‌توانید برای پیدا کردن آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در اهواز اقدام کنید و نظرها و کامنت ‌های مشتری قبلی و همچنین نمونه کارهای سالن زیبایی را ببینید و برای سپردن موهایتان به آرایشگر اطمینان کنید.

جالب است بدانید که درصد بیوتی بلاگرهای اهوازی که این روزها با سالن ‌های زیبایی کار می‌ کنند و می‌ توانید با دیدن نمونه کارهایی که معرفی می‌ کنند به آدرس یک آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو اهواز برسید هم روز‌به‌روز بیشتر شده و همین هم می ‌تواند کار شما را راحت کند. البته این را هم بدانید طبعا آرایشگاهی که چنین تبلیغاتی در شبکه ‌های اجتماعی می ‌کند و به‌اصطلاح بین شاخ‌های مجازی و اینفلوئنسرها معروف است، تعرفه خدماتش هم به‌همان نسبت کیفیت کار و شناخته‌بودنش بالاست. اساسا قیمت کوپ مو در اهواز محله به محله و آرایشگاه به آرایشگاه فرق می ‌کند. طبیعی هم هست که یک بیوتی سالن با تعداد پرسنل بالا که همگی هم در زمینه مد و فشن آموزش‌های به‌روز می‌ بینند و جدیدترین مدل‌ های فشن سال را روی موهای شما به‌خوبی پیاده می ‌کنند دستمزد بالاتری نسبت به یک آرایشگاه کوچک‌تر و معمولی محلی بگیرد و هزینه کوتاهی مو در اهواز برای این سالن‌ها متفاوت باشد.

بهترین آرایشگاه برای کوتاهی مو در اهواز

البته این‌طور هم نیست که کیفیت کار یک سالن زیبایی صرفا به محله و بزرگی یا به‌ اصطلاح بر و بیای آن باشد و ممکن است یک آرایشگر ماهر و کاربلد را در یک سالن جمع‌وجور در محله ‌های پایین‌تر شهر هم پیدا کنید که قیمت کمتری برای کارش از شما می ‌گیرد. یعنی منطقی‌تر این است که شما روی کار آرایشگر حساب کنید تا بزرگی یا زرق‌ و برق سالن. هرچه هست که یک آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو اهواز باید بتواند برای موهای شما در هر اندازه و حجم انواع مختلف خدمات کوتاهی از جمله کوپ، لیر، چتری، پر، فارا، سون، اردکی، آناناسی و … را بسته به خواست و البته پتانسیل چهره و موهای‌تان انجام بدهد. کوتاهی مو در اهواز به‌ عنوان یکی از اصلی‌ترین خدمات یک سالن زیبایی می‌ تواند شما به استفاده مجدد از خدمات بیشتری مثل رنگ‌کردن مو و هایلایت مو و هزاران کار زیبایی تخصصی دیگر برای موهایتان هم ترغیب کند. منتها اگر نتوانید از کوتاهی کار آرایشگر خود راضی باشید معمولا برای سپردن رنگ و مش و فر کردن موهایتان به این سالن حتی از سوی آرایشگر دیگری هم دچار تردید می ‌شوید.

کوتاهی مو در اهواز
نمونه کار: سحر جاوی

کوتاهی مو

این روزها کوتاه‌ کردن مو،‌ به یک هنر ویژه تبدیل شده و حتی اگه شما مهارت ویژه‌ای در این زمینه نداشته باشید هم، به‌راحتی می‌تونید فرق بین کوتاهی خوب و بد رو تشخیص بدید؛ کوتاهی مو در اهواز خیلی مساله‌ی مهمی به‌خصوص برای خانوم‌هاست؛ بیشتر خانوم‌ها روی موهاشون خیلی حساسند و حتما دوست دارند برای کوتاهی مو ، ‌از آرایشگران مطمئن و حرفه‌ای استفاده کنند.

کوتاهی مو در نورا

از اون‌جایی که کوتاهی مو ، یکی از حساس‌ترین و ظریف‌ترین خدمات زیباییه،‌ نیاز به متخصصین باتجربه و حرفه‌ای داره؛ سالن زیبایی نورا در راستای راحتی هرچه بیشتر شما و رفع نیازهای روزمره‌تون، سرویس کوتاهی مو رو با جدیدترین متدهای کوتاهی مو ،‌ توسط متخصصین زیبایی حرفه‌ای و باتجربه، در سریع‌ترین زمان ممکن در محل شما،‌ارائه می‌ده؛ ضمنا شما می‌تونید با توجه به سوابق و امتیازات متخصصین نورا، ‌بهترین اون‌ها رو انتخاب کنید و با خیال راحت، موهاتون رو بهشون بسپرید.

کوتاهی مو برای صورت‌های مختلف

اولین قدم اینه که فرم صورت‌تون رو بشناسید. فرم صورت می‌تونه گرد، بیضی، مستطیل یا کشیده، لوزی، مربع و یا قلبی شکل باشه که گاهی اوقات، تشخیص رو دشوار می‌کنند. فرم گونه، پیشانی، استخوان فک، شقیقه، چانه، خط رویش مو و تناسبات طولی و عرضی صورت در تعیین فرم اون از فاکتورهای اصلی به شمار می‌رن. برای این‌که صورت خود رو به خوبی در آینه ببینید و از فرم اصلی اون مطمئن بشید، موهای خود رو ببینید و با استفاده از سنجاق یا هر چیز دیگه‌ای به خوبی به عقب بکشید تا روی صورت‌تون نیاد. حالا فرم کلی صورت شما به طور کامل در آینه مشخصه:

  • مدل مو صورت بیضی: برای صورت بیضی شکل، موهای با فرق کج شده، جلو موی کوتاه و چتری صاف، می‌تونه تناسبات زیبای صورت رو برجسته‌تر کنه. باید اعتراف کرد که اگر فرم صورت شما بیضیه، بسیار خوش‌شانس هستید و تقریبا می‌تونید اغلب مدل‌های کوتاهی مو رو انتخاب کنید؛ چون هماهنگی خوبی با صورت‌تون داره و در واقع حسابی به شما میاد. اگر فرد جسوری هستید و دوست دارید که مدل موی جدیدتری رو امتحان کنید، استفاده از یک تاج سر زیبا و کوچک می‌تونه علاوه بر اضافه کردن کمی ارتفاع، مدل موی خاصی رو به شما هدیه کنه. انتخاب مدل مو برای صورت چاق هم اغلب مثل مدل صورت گرد انجام می‌شه، البته باید ویژگی‌های ظاهری رو به درستی مورد بررسی قرار بدید.
  • مدل مو صورت گرد: در صورت گرد برای این‌که پهنای صورت رو به تعادل برسونید، باید مدل مویی رو انتخاب کنید که ارتفاع و کشیدگی صورت رو بیشتر کنه. موهای خرد و لایه لایه در کناره‌های صورت و فرق کج توجه رو به سمت خود می‌کشونند و پهنای صورت رو کاهش می‌دن. به طور کلی مدل‌هایی که ارتفاع مو بیشتر از ارتفاع چانه‌ست و انتهای مو زیر چانه قرار می‌گیره، مناسب صورت‌های گرد هستند.
  • مدل مو صورت کشیده: مدل موی کوتاه برای افراد دارای صورت کشیده مناسبه چرا که در فرم کلی صورت پهنا ایجاد می‌کنند و امتداد خط گونه‌ها رو پرتر نشون می‌دن. بهترین مدل مو برای این فرم صورت، مدل موی بافت در نزدیکی خط رویش موئه که در امتداد استخوان گونه کمی شل می‌شن تا باعث بیشتر شدن پهنای صورت بشه. هر مدل مو کوتاه برای صورت کشیده می‌تونه به شرطی که درست انتخاب بشه، زیبایی خود رو تثبیت کنه.
  • فرم صورت مربعی شکل: برای فرم صورت مربعی شکل می‌تونید به سراغ مدل موی نامتقارن برید. موهای کوتاه شده‌ای که در یک قسمت از صورت مو بلندتر از سمت دیگره، موهای فر مدل‌دار و همچنین موهای خرد شده با مدل‌های به روز برای شما ایده‌آله. زمانی که در دو سمت صورت خود قرینگی رو از بین می‌برید، در واقع خط فک رو از حالت صاف و مستقیم خارج می‌کنید و اون رو می‌شکنید و در این صورته که ارتفاع صورت بیشتر به نظر می‌رسه.
  • مدل صورت قلبی شکل: هدفی که در مورد انتخاب مدل در کوتاهی مو در این افراد در نظر گرفته می‌شه، اینه که مدل برگزیده بتونه پهنای صورت در قسمت زیر گوش رو به نوعی تحت تأثیر قرار بده و چانه کوچک رو هم به نوعی مخفی کنه. مدل‌هایی رو انتخاب کنید که از قسمت جلوی مو به پشت گوش می‌رسند و از پشت هم امتداد اون‌ها تا بالای گردن باشه. برای موهای بلندتر هم می‌تونید مدل‌های بسته، مدل مو جمع و یا شینیون در قسمت پشت گردن و در ارتفاع پایین سر رو انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *