اکستنشن مو در اهواز و بهترین روش اکستنشن مو

 اکستنشن مو در اهواز مانند سایر خدمات آرایشی و بهداشتی در این کلان شهر، از تنوع قیمت ها و کیفیت های مختلفی برخوردار است. قیمت اکستنشن مو در اهواز هم مانند همه جا، به عوامل متفاوتی از جمله محل و منطقه، میزان تخصص و مهارت آرایشگر، نوع و اندازه و حجم موی اضافه شده و روش انجام آن، بستگی دارد. برای مثال، قیمت اکستنشن مو اهواز، که آرایشگاه صاحب نامی در حوزه اکستنشن مو می باشد، نسبت به سایر مکان ها بالاتر است. اما از طرفی، شامل طیف وسیعی از انواع مدل های اکستنشن مو می شود.

اکستنشن مو چیست ؟

اکستنشن‌های مو، موهای اضافه‌کردنی خاصی هستند که با هدف افزایش حجم و عمق موهای طبیعی به آنها اضافه می‌شوند و انواع مختلفی دارند. شما می‌توانید بعد از انجام دادن مشاوره‌های لازم و با در نظر گرفتن عواملی مانند نیاز فردی، بودجه مالی، نوع موها و میزان بلندی موها از اکستنشن‌های مو استفاده کنید. اکستنشن‌های مو بی‌خطر هستند و امروزه بسیاری از زنان در سرتاسر جهان به این محصولات اعتماد دارند.دلیل عمده این اعتماد، توانایی اکستنشن‌های مو برای پنهان کردن بسیاری از مشکلات مانند نازکی موها، ریزش مو و حتی طاسی است. زنان در هر سنی می‌توانند به‌راحتی این اکستنشن‌ها را تهیه کنند، ‌اما توجه کردن به برندها و نوع این محصولات قبل از استفاده واقعا ضرورت دارد. داشتن موهای پرپشت و بلند، آرزوی خیلی‌ها، به ویژه خیلی از آنهایی است که ظاهر چهره‌شان برایشان اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد؛ مثلا بازیگران هالیوود. اما شاید ندانید که در میان هنرپیشه‌های هالیوودی که به نظر می‌رسد موهای زیبا و پرپشتی دارند، کم نیستند آنهایی که برای رسیدن به هدف دلخواهشان از اکستنشن مو استفاده می‌کنند. می‌پرسید چرا و چطور؟ آیا این کار ‌عارضه‌ای برایشان ندارد؟ آیا این کار در درازمدت باعث ریزش موی آنها نمی‌شود؟

اکستنشن مو در اهواز
نمونه کار : وفا محمدی

انواع اکستنشن مو

اگر قصد اکستنشن مو خود را دارید بهتر آن است که با انواع آن برای انتخاب و شناخت ویژگی های آن آشنا شوید پس ما برای انتخاب هرچه بهتر شما انواع آنرا به شما معرفی می کنیم و توضیح می دهیم.

استفاده از موی طبیعی

قطعا استفاده از این نوع یعنی استفاده از موی طبیعی برای شما بهتر است و حالت طبیعی مو را دارد و قطعا بیشتر مورد توجه مخاطبین قرار خواهد گرفت اما در کنار طبیعی بودن، این نوع ویژگی های دیگری چون اینکه برای این مو ها نیز به مانند مو طبیعی خودتان توانایی رنگ کردن و… را دارند اما باید بدانید که استفاده از این نوع اکستنشن یعنی استفاده از موی طبیعی برای اکستنشن هزینه و قیمت بیشتری دارد. و باید بدانید با توجه به رشد موی خود شخص دوام این نوع اکستنشن متفاوت است اما در هر حال هر 45 روز باید توسط متخصص ترمیم شود. برای شناسایی این نوع مو از جهت طبیعی بودن و یا نبودن نیز می توان با سوزاندن تنها چند تار مو و بوی آن به این موضوع پی برد.

استفاده از موی مصنوعی

در این نوع از موی مصنوعی برای اضافه کردن به موی طبیعی شما استفاده می شود و باید بدانید که اگر این نوع و روش را برای اکستنشن انتخاب کردید آنرا بیش از 30 سانتی متر نمی توانید بلند کنید زیرا در صورت اینکه بخواهید آنرا بیش از این حد بلند کنید باعث زیاد شدن وزن مو و در نهایت باعث فشار بیشتر به پوست سر می شود که خودش عاملی است برای ریزش موی طبیعی سر و کم پشت شدن آن و باید دانست که بطور میانگین بهترین طول برای بلندی مو مصنوعی 22 سانتی متر است. مدت زمان این نوع از اکستنشن بین 3 الی 4 ماه است و اینکه چه مدت زمانی روی سر شما ماندگاری دارد بستگی به سن و البته سرعت رشد موی شما دارد.

اکستنشن مو در اهواز
نمونه کار : فاطمه سهرابی

مراقبت های قبل از اکستنشن مو

بدانید که از مهمترین عوامل برای اکستنشن مو مراقبت ها و توجه به مراقبت های قبل از اکستنشن مو است پس برای آشنایی و دانستن این مراقب ها ما را دنبال کنید.

اولین نکته پیش از انجام اکستنشن حتما موهای طبیعی خود را با یک شامپو مناسب که درمورد آن هم می توانید از مشاوران با توجه به جنس مویتان مشاوره بگیرید شستشو دهید تا اینکه هرگونه چربی و البته محصولات آرایشی بر روی مویتان پاک شود. نکته دوم که باید بدانید این است که برای نصب اکستنشن موی شما باید از 7 الی 10 سانتی متر بلندی داشته باشد و بدانید هر قدر مو بلندتر باشد نصب اکستنشن مو نیز راحت تر خواهد بود اما موی کوتاه را نیز می توان اکستنشن کرد. نکته سوم که بهتر است به آن توجه شود آن است که بهتر است تا قبل از اکستنشن موی خود یک تکه کوچک از موی خود را در اختیار آرایشگر مورد نظر خود قرار دهید ا بتواند او در انتخاب مو برای اکستنشن بهترین انتخاب را از نظر رنگ و… داشته باشد اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر موهایتان خیلی کوتاه است بیشتر از 40 سانتی متر به آن مو اضافه نکنید که همانطور که گفته اگر این اتفاق بیافتد وزن زیاد مو باعث می شود تا بدلیل فشار زیاد به پوست سر موی طبیعی سر بریزد و مو کم پشت شود و حتی برخی از افراد بدلیل کشش مو و فشار به پوست سر با اضافه کردن مو از این حد بیشتر دچار سر درد می شوند.

اکستنشن مو در اهواز

اگر خواهان اکستنشن کردن موهایتان هستید و در پایتخت ساکنید، گزینه های زیادی را به عنوان بهترین مرکز اکستنشن مو در اهواز در مقابلتان دارید. با علاقه مند شدن بانوان به این امر و رواج آن در بین هم دختران جوان و هم خانم های مسن، مرکز تخصصی اکستنشن مو در اهواز به وفور یافت می شود. طبعا اکستنشن مو طبیعی در اهواز گران تر و با کیفیت تر است.

اکستنشن مو در اهواز
نمونه کار : فاطمه سهرابی

بهترین اکستنشن مو در اهواز

پیش نیاز داشتن اکستنشن موهایی بهتر و نچرال تر، خرید موی طبیعی مورد نیاز آن است. شما برای خرید موی طبیعی اکستنشن در اهواز ، چند راه پیش رو دارید. ابتدا می توانید، خودتان مسئولیت خرید آن را به عهده گرفته و با سرچ در اینترنت و یا بازار رفتن، موهای مورد پسندتان را پیدا کنید. راه دوم این است که موی مورد نیاز خود را از مرکز اکستنشن مو تخصصی اهواز تهیه کنید. در واقع تمام پروسه اکستنشن مو که شامل خرید موی طبیعی و رفتن به مراکز تخصصی اکستنشن مو است را یک باره انجام دهید. زیرا معمولا در این مراکز، فروش موهای طبیعی و مصنوعی در اندازه و رنگ های مختلف صورت می گیرد. این کار سرعت شما را در این شهر شلوغ پر ترافیک بالاتر برده، اما از جهتی دیگر، هزینه اکستنشن مو در اهواز را نیز همزمان بالاتر می برد.

سالن زیبایی نورا ، با ضمانت و کیفیت بالا در صدد جلب رضایت مشتریان هستند. این مرکز، نمونه کارهای خود را روی سایت نورا و یا در صفحه اینستاگرام نورا خود منتشر می کند. گاهی از مراحل انجام اکستنشن مو، فیلم برداری کرده و آن را به صورت آنلاین یا پست روی پیج خود می گذارد.

قیمت اکستنشن مو در اهواز

طیف قیمت اکستنشن مو در اهواز، با یک سرچ ساده صورت می گیرد. همچنین شما می توانید با مراجعه به نظریات دیگر مشتریان هر مجموعه و میزان رضایت حاصل آمده برایشان، به انتخاب یک مرکز تخصصی اکستنشن مو در اهواز، مبادرت بورزید.

یکی از نکات مهم در نگهداری بعد از موها پس از گذاشتن اکستنشن ها، شانه کردن روزانه مو است. گره خوردن مو باعث آسیب دیدن موهای اضافه می شود. شانه های مخصوصی برای شانه زدن موهای اکستنشن شده طراحی شده است که کار را بسیار ساده ترکرده و شما می توانید آنها را از فروشگاه های معتبر آرایشی بهداشتی خریداری کنید. هزینه اکستنشن مو در اهواز، بستگی به نوع مواد به کار رفته در پروسه نصب آن هم دارد. بعلاوه مواد مناسب ، از آسیب زدن به کف سر شما و موهای اصلی خودتان نیز جلوگیری می کند.

شما می توانید با توجه به موارد گفته شد و بررسی نمونه کارهای اکستنشن مو نورا، بهترین مرکز اکستنشن در اهواز را با معیارهای مهم مد نظرتان، پیدا و انتخاب کنید. میزان رضایت سایر مشتریان گذشته یک مجموعه، یکی از مهم ترین پارامترهای دخیل در تبدیل شدن آن مجوعه به “بهترین” حوزه خودش می باشد.

در نهایت اکستنشن مو، عمل ساده و نسبتا کم ضرری است، اگر به درستی انجام شود. و می تواند به آرزوی قدیمی و تیپیکال داشتن گیسوان کمند بلند، جامه عمل بپوشاند و در افزایش اعتماد به نفس و رضایت شما در زندگی تاثیر به سزایی بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *