بهترین آرایشگاه عروس در اهواز

بیشتر اوقات زمانی که به یک آرایشگاه مراجعه می کنیم بعد از اتمام کار از نتیجه آن رضایت کامل را به دست نمی آوریم. این مشکل به خاطر خودمان است. چرا که ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب را نمی‌دانیم و با انتخاب نادرست نتیجه خوبی به دست نمی آورید. بنابراین در انتخاب بهترین آرایشگاه عروس در اهواز باید دقت کنید.

 همچنین این روزها کافی است چند قدم در یک خیابان یا کوچه بردارید تا با حجم زیادی از سالن های زیبایی مواجه شوید. اما آیا کیفیت کار و رعایت اصول بهداشتی و تخصصی در تمام این سالن های زیبایی یکسان است؟ بدون شک خیر.

پس اگر به سلامت و زیبایی خودتان اهمیت می دهید حتما در انتخاب سالن آرایشی مناسب دقت کافی به خرج دهید زیرا زیبایی و سلامت چیزی نیست که به راحتی بتوانید آن را دوباره به دست آورید. حال اگر برای مراسم عروسی خود به دنبال محیطی آرام و منظم و میکاپی باب میل سلیقه خود هستید، حتما قبل از انتخاب سالن زیبایی، تحقیقات کافی انجام دهید. اگر ساکن اهواز هستید و به دنبال یک سالن زیبایی معتبر می گردید، ما در این مقاله بهترین سالن زیبایی عروس را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین آرایشگاه عروس در اهواز
نمونه کار : آزاده اچرشاوی اصل

آرایشگاه عروس با قیمت مناسب در اهواز

یافتن آرایشگاه عروس با قیمت مناسب در اهواز یکی از موضوعات چالش برانگیز است. آگهی های زیادی در صفحات مجازی و تراکت ها با تیتر بهترین آرایشگاه عروس در اهواز می بینیم. به همین دلیل انتخاب آرایشگاه عروس خوب در اهواز کمی مشکل شده است.

با این حال یک آرایشگاه عروس خوب در اهواز، آرایشگاهی است که دارای افراد متخصص در زمینه آرایش عروس بوده و پکیج زیبایی عروس را به صورت حرفه ای ارائه می دهد.

شما برای انتخاب آرایشگاه عروس خوب در اهواز، می توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • تیم حرفه ای میکاپ، رنگ مو و سایر خدمات
  • دسترسی راحت و نزدیکی به گل فروشی
  • وجود جای پارک ماشین
  • قیمت مناسب
  • داشتن آلبوم نمونه کارهای قابل اعتماد

در این میان استفاده از شبکه های مجازی و کمک گرفتن از سایت های خدماتی نیز در یافتن آرایشگاه عروس با قیمت مناسب در اهواز راهگشا هستند.

بهترین آرایشگاه عروس در اهواز
سالن زیبایی نورا

هزینه آرایش عروس در اهواز

هزینه آرایش عروس در اهواز با توجه به عوامل مختلفی برآورد می شود. از مهم ترین این عوامل می توان به سطح تخصص میکاپ آرتیست اشاره کرد. بدیهی است که هزینه آرایش عروس در اهواز در بهترین آرایشگاه عروس در اهواز و در محله های بالای شهر، بیشتر از آرایشگاه های واقع در محله های معمولی تمام نمی شود.

نوع آرایش انتخابی و همچنین دستمزد میکاپ کار در هزینه آرایش عروس در اهواز نقش تعیین کننده ای دارد. بدیهی است که دستمزد بهترین میکاپ کار عروس در اهواز بیشتر از افرادی خواهد بود که در این زمینه اسم و رسمی ندارند. با این حال همانطور که گفته شد، همیشه نباید به نام ها و برندها اعتماد کنیم. شرایط تعیین می کنند که بهترین میکاپ کار عروس در اهواز که خواهد بود و بهتر است کار خود را دست چه کسانی بسپاریم.

آرایشگاه عروس در اهواز
سالن زیبایی نورا

یک سالن زیبایی عروس خوب چه ویژگی دارد؟

توجه کنید که بخشی از فرآیند مدیریت برگزاری مراسم عروسی یا نامزدی٬ علاوه بر تهیه کارت دعوت و مشخص کردن نام مهمانان و تحویل به آنان و بررسی تالار  و انتخاب لباس عروس و داماد٬ انتخاب یک سالن آرایش  خوب  است که هم قیمت مناسبی داشته باشد هم کیفیت کار٬ مورد رضایت عروس خانم  و مشاوران همیشه سخت گیر و ساقدوش های شیطون باشد. گاها٬ نظر عروس خانم را مادر شوهر یا مادر یا حتی ساقدوش ها و دوستان نزدیک نسبت به انتخاب آرایشگاه ٬ تغییر می دهند و این تغییر نظر که به دلیل اصرار دوستان نزدیک به عروس خانم انجام می شود٬‌ گاها در فرآیند مدیریت مراسم تغییر حاصل کرده و هزینه های گزافی به آقا داماد تحمیل می شود.

بنابراین توصیه  می شود که اگر از قبل٬ با اطلاعات دقیق و بر اساس تحقیقات میدانی٬ متوجه شدید که فلان سالن آرایش  عروس در فلان نقطه شهر در فلان زمان مورد نظر٬ با قیمت توافق شده٬ امکان ارائه خدمات به شما را دارد٬ این برنامه از قبل تعیین شده را در دقیقه  ۹۰ تغییر ندهید و به خاطر پیشنهادات هیجان انگیز دوست فلان دوست شما که عکس های رویایی به شما از آرایش عروس های قبلی نشان می دهد٬ برنامه را تغییر ندهید. چه بسا٬ مدیریت سالن ادعایی تغییر کرده و آرایشگر زبردست و پنجه طلای آن ها با فرد آماتور دیگری جایگزین شده باشد!

اگر به دنبال سالن زیبایی عروس خوب هستید٬ معیارهای زیر را در نظر داشته باشید:

  • بهترین آرایشگاه  اهواز٬ الزاما گران ترین سالن عروس شهر نیست.
  • بهترین آرایشگاه اهواز الزاما صدها هزار فالور در اینستاگرام و توییتر ندارد.
  • بهترین سالن  اهواز الزاما توسط ساقدوش های شما یا مادر شوهر یا مادر شما توصیه نمی شود.
  • بهترین سالن اهواز الزاما بیشترین سطح تبلیغات محیطی و بیلبوردی را ندارد.
  • آرایش عروس باید با بهترین محصولات انجام شود تا هم کیفیت کار بالا باشد و هم پوست در معرض آسیب های مختلف قرار نگیرد.
  • خدمات تخصصی ناخن٬ انواع کوپ های ژورنالی و پیتاژ و هم چنین انواع مش و های لایت ها باید با بهترین متریال و طبق کیفیت مورد توافق انجام شود.
  • اگر عروس نیاز به کراتینه و اکستنشن دارد٬ باید برای این کار وقت لازم اختصاص داده شد.
  • خدمات اپیلاسیون سالن آرایش عروس باید مبتنی بر لوازم یک بار مصرف باشد.
  • اگر قیمت یک سالن آرایش عروس به نسبت نامبر وان ها و معروف ها٬ کم تر بود٬ از دستور کار شما خارج نشود.
  • مناسب ترین سالن آرایش عروس اهواز ٬ الزاما حضور خیلی فعالی در هشتگ های محبوب اینستاگرام ندارد.
  • آرایشگاه های خوب را بر اساس مشاوره و تحقیقات میدانی انتخاب کنید.
  • حتی الامکان یک بار برای آرایش صورت و کارهای دیگر٬ به سالنی که قصد دارید برای آرایش عروس از آن استفاده کنید٬ مراجعه کرده  و با خدمات و کیفیت محصولات و مهارت های پرسنل آن آشنا شوید.
  • خدمات اکستنشن مو٬ میکاپ ویژه٬ لایت٬ شینیون و فوت بدن و سولاریوم و کاور ناخن و لاک پا و لنز و تاج و تور٬ خدماتی است که هر عروس خانمی نیاز ندارد. لذا در انتخاب آن دقت کنید.
  • گول خدمات ماساژ و مهماندار شخصی و پذیرایی آنچنانی نخورید تا ۴ تا ۱۰ برابر  قیمت اصلی٬ از جیب شما نرود!
  • آرایش عروس ٬ فرآیندی وقت گیر است و ظرف ۲ ساعت انجام نمی شود! لذا همه مجموعه هایی که در خلق یک چهره رویایی تاثیر گذار هستند باید مهارت کافی داشته و ضعف یک بخش٬ خیلی زود در رصد مهمانان فضول دقیق شما! در شب مراسم قرار می  گیرد.
  • گول قیمت های سرسام آور و فوتوشوت های اینستاگرامی که چهره های رویایی و هالیوودی عروس را تبلیغ می کنند نخورید. اصل  اول٬ شناخت دقیق و مستند و حضوری شما از توانایی سالن زیبایی در چارچوب بودجه ای است که تعیین کردید.

آیا میکاپ کار و آرایشگر عروس اهواز سبک خاصی را برای آرایش عروس در نظر می گیرند؟

برای آرایش عروس علاوه بر میکاپ هالیوودی، با توجه به تکنیک و متد روز دنیا در روز مشاوره با توجه به نوع پوست عروس خانم، سن عروس خانم، فرم صورت عروس، نوع لباس و زیورآلات و … سبک و مدل آرایش را انتخاب می کنند.
بعنوان مثال اگر میکاپ آرتیست تجربه کافی نداشته باشد ممکن است با انتخاب یک سبک و مدل آرایش باعث بالا رفتن سن او عروس خانم نسبت به داماد شود. ممکن است آرایش غلیظ برای چهره فردی زیبا نباشد و با یک میکاپ لایت اروپایی بسیار شیک و جذاب دیده شود. همه افراد با سبک آرایش لایت و یا برعکس همه عروس خانم ها با آرایش غلیظ چهره بهتری پیدا نمی کنند.
آرایشگر حرفه ای عروس در انتخاب رنگ موی عروس باید هوشمندانه تصمیم بگیرد و رنگ موی عروس خانم را متناسب با نوع صورت و سبک آرایش انتخاب کند.

آرایش عروس در اهواز
نمونه کار : بهار اسدی

دوام و ماندگاری آرایش عروس چقدر است؟

در سالن زیبایی نورا از بهترین برندهای آرایشی برای میکاپ و گریم عروس استفاده می شود و تا زمانی که عروس خانم صورت خود را با محصولات شوینده پاک کنند آرایش و میکاپ برای ساعات طولانی بدون تغییر رنگ روی صورت باقی می ماند.

 

 

مشاهده نمونه کارهای عروس
سالن زیبایی نورا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *