لاغر کردن صورت با آرایش (1401)

لاغر کردن صورت ؟ متخصصان زیبایی توانستند با استفاده از ترفندهای ساده با ابزارهای آرایشی، عیوب صورت مشتریان خود را پنهان کنند تا برخی از عیوب صورت را اصلاح کنند، مانند کوچک کردن بینی، بزرگ کردن لب ها، یا حتی بزرگ کردن چشم ها یا لاغری صورت . لمس های حرفه ای ساده ای که برخی از آن ها به آن مسلط هستند، که بعد از اتمام آرایش، تفاوت آشکاری در ظاهر زن ایجاد می کند و در مقاله به روش آرایشی که به صورت ظاهری باریک می دهد اشاره خواهد شد.

راه های لاغر کردن صورت با آرایش

می توان آرایش را به گونه ای انجام داد که صورت را بلندتر و لاغرتر کند. کدام:

کانتور

کانتور یکی از موثرترین روش های آرایش در لاغرتر نشان دادن صورت است که با ایجاد تضاد بین سایه و نور، از بین بردن نقاط مورد نظر با کانتور تیره و نقاط مورد نظر با برجسته کردن آنها با کانتور روشن است. قرار دادن آن به زمان نیاز دارد و زمانی که خانم به آن عادت کرد، آن را راحت تر و با سرعت بیشتری قرار می دهد. روش این است:

مواد مورد نیاز:

زیرسازی متناسب با رنگ پوست (ترجیحا مایع یا کرم). برس یا اسفنج پایه. کانسیلر (اختیاری). هایلایت کانتور دو درجه روشن تر از رنگ پوست است (سایه های چشم را می توان در رنگ های عاج، سفید درخشان یا مات استفاده کرد). هایلایت پودر. یک برنز مات یک یا دو درجه تیره تر از رنگ پوست (می توانید از سایه چشم قهوه ای گرم یا سرد با توجه به رنگ پوست تیره تر استفاده کنید). برس کرکی بزرگ. برس نازک.

روش کانتور:

لاغر کردن صورت

فونداسیون را بمالید و با اسفنج یا برس روی پوست بمالید و روی خط مو، خط فک و لبه های صورت بمالید. به صورت دلخواه کانسیلر بزنید؛ زیرا قبل از شروع کانتورینگ اعمال می شود. برجسته کردن کانتور هایلایت روی استخوان گونه با یک برس کرکی بزرگ و مخلوط کردن آن با یک برس کوچکتر به سمت ناحیه زیر چشم به طوری که شکلی شبیه به مثلث کمی وارونه ظاهر شود و به بسته شدن گونه ها کمک می کند. با استفاده از یک برس نازک ، خطوط برجسته را در امتداد پل بینی (استخوان بینی) اعمال کنید. این کار با ایجاد یک خط بلند و نازک در وسط بینی انجام می شود و از یک برس نازک استفاده می کنیم تا خط نازک شود زیرا خط پهن بینی را بزرگ کرده و آن را پهن می کند. یک کانتور برجسته را در ناحیه بین ابروها و روی پیشانی اعمال کنید. برای ایجاد یک مثلث معکوس و ترکیب کردن به سمت بالا به سمت خط مو. زدن پودر روشنایی روی چانه با برس بزرگ و نازک که باعث جلب توجه به لب ها و لاغرتر نشان دادن صورت می شود و در صورت نوک تیز بودن چانه یا قرار دادن خط نازکی با انگشت می توان از این مرحله صرف نظر کرد. برنز را به صورت دو خط زیر استخوان گونه قرار دهید و این قسمت را می توان با سوراخ کردن ماهی مشخص کرد تا ناحیه زیر گونه دقیقاً نمایان شود. با یک برس نازک، برنز کننده را در کناره های بینی بمالید و به سمت بیرون به سمت دو طرف صورت مخلوط کنید. برنزه کننده را در دو طرف پیشانی به ناحیه شقیقه بزنید و آن را با هم مخلوط کنید. با استفاده از برس، برنز را روی خط فک و زیر آن بمالید، بیشتر روی مرکز خط فک تمرکز کنید تا ناحیه چانه، و به سمت گردن ترکیب کنید. کانتور را با استفاده از یک برس مخلوط کنید تا خطوط کانتور واضح را نرم کنید و با ترکیب کردن آن با فونداسیونی که قبلا اعمال شده بود، آنها را پنهان کنید، بنابراین کانتور خیلی واضح به نظر نمی رسد. اگر کانتور کرمی باشد می توان از اسفنج مخلوط کن استفاده کرد.

بزرگ کردن چشم

چشم های پهن ظاهر صورت را لاغرتر نشان می دهد و می توان با کشیدن بال برای خط چشم، مانند کشیدن چشم های گربه، علاوه بر تمرکز بر گوشه های بیرونی چشم با آرایش، استفاده از مژه و ریمل، آن را بزرگ کرد. و استفاده از سایه های روشن در گوشه های داخلی چشم که باعث بزرگتر دیده شدن چشم ها می شود.

نکاتی برای داشتن صورت لاغرتر

هنگام تمایل به داشتن صورت لاغرتر مواردی وجود دارد که می توان آنها را در نظر گرفت، از جمله:

از کرم پودری با پوشش متوسط ​​استفاده کنید تا آرایش بیش از حد به نظر نرسد. حتماً برنزه کننده را روی شقیقه ها، زیر گونه ها و زیر فک بزنید. کانسیلر زیر چشم را روی قسمت T شکل و زیر برنزی که زیر استخوان گونه قرار می گیرد بزنید. از هایلایتر برای روشن کردن ناحیه زیر چشم، پیشانی، بینی و چانه (منطقه T) و روی کمان کوپید بالای لب بالایی استفاده کنید. انتخاب مدل موهایی که صورت را لاغرتر نشان می دهد، مانند چتری های کنار، دم اسبی یا موی مو، در عین حال دقت کنید که در اطراف صورت مقداری تافت باقی بماند و مدل موی بافته شده یا دم اسبی بغل، و تافت های سبک را می توان در مو، یا تفاوت مو از پهلو، علاوه بر مو، موهای بلند و پرهیز از موهای کوتاه. پوشیدن کلاه بلند. استفاده از گوشواره های آویزان بلند یا گردنبندهای بلند و عدم استفاده از گوشواره های کوتاه. عینک های پهن را انتخاب کنید . از پوشیدن پیراهن های یقه دار یا یقه بلند خودداری کنید و یقه V را انتخاب کنید. انجام تمریناتی برای لاغر شدن صورت، مانند یوگای صورت ، یا سفت کردن ماهیچه های صورت با گفتن (X, O) ده بار در روز، یا باز کردن دهان تا حد امکان به مدت ده ثانیه و تکرار این عمل ده بار. یا به مدت 5 ثانیه صورت ماهی درست کنید و سپس ده بار با مکش گونه ها به داخل و تلاش برای لبخند زدن آرام شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *