لاک ناخن دائمی در نورا

لاک ناخن دائمی از نظر کاربرد و ماندگاری فرآیندی متفاوت با سایر روش های لاک ناخن است. این روشی است که اغلب توسط زنانی که کار می کنند و به تعطیلات می روند ترجیح می دهند. خانم هایی که به تازگی ازدواج کرده اند و تمایلی به استفاده مکرر از لاک زدن ندارند نیز لاک دائمی را ترجیح می دهند تا ماه عسل خود را راحت تر سپری کنند.

تفاوت لاک ناخن دائمی با لاک ناخن معمولی

در حالی که لاک ناخن معمولی در زمان بسیار کوتاهی زده می شود، لاک دائمی در 15-20 دقیقه استفاده می شود. دلیل این امر این است که ناخن ها در هر مرحله از استفاده با نور UV خشک می شوند.

پاسخ به سوالاتی مانند مدت زمان ماندن آن روی ناخن چند روز است؟ . می تواند تقریباً 15 روز روی دستان شما و تا 1 ماه روی پاهای شما بماند

چگونه لاک ناخن دائمی درست کنیم؟ 

برای سؤالاتی مانند نحوه استفاده از لاک دائمی ، ابتدا باید تجهیزات و دانش داشته باشید. اگر مواد لازم در دسترس است، می توانید با مشاهده نحوه انجام آن در ادامه مقاله ما، آن را اعمال کنید.

برای دیدن خدمات کاشت ناخن مجموعه نورا کلیک کنید

 

1- مانیکور انجام می شود

کاری که باید قبل از زدن لاک ناخن (نورا ) انجام دهید این است که روی دستان خود مانیکور داشته باشید . زیرا این روند را آسان تر می کند. در عین حال در حین استفاده، لاک نباید با گوشت تماس پیدا کند.

لاک ناخن دائمی

2- ناخن ها تمیز می شوند

قبل از شروع فرآیند، ناخن های دست و پا باید عاری از چربی و رطوبت باشند. برای این کار از محلول خاصی استفاده می شود. در غیر این صورت، لاک ناخن نمی ماند. سپس لایه زیرین روی ناخن اعمال می شود. دست حدود 10 ثانیه در نور UV نگه داشته می شود.

لاک ناخن دائمی

3-مالیدن لاک ناخن

سپس لاک ناخن به ناخن ها زده می شود. برای هر پوشش اعمال شده، به مدت 60 ثانیه در نور UV نگهداری می شود. این 2 یا 3 بار بسته به گزینه رنگ اعمال می شود .

4- پرداخت و تکمیل

در نهایت لاک تاپ کت زده می شود و پس از 60 ثانیه انتظار در دستگاه، ناخن ها را با محلول مورد استفاده پاک می کنند و کار به پایان می رسد. این روش روی پاها نیز قابل اعمال است.

بعد از زدن لاک نورا به راحتی می توانید طوری رفتار کنید که انگار ساعت ها قبل لاک زده اید . هیچ موردی از زوال یا آلودگی وجود ندارد.

سوالات متداول

لاک ناخن دائمی

چگونه لاک دائمی ناخن را پاک کنیم؟

راه حل های ویژه برای فرآیند حذف اعمال می شود. نواری که محلول روی آن ریخته می شود دور ناخن پیچیده می شود و حداقل 15-10 دقیقه روی انگشت می ماند.

هنگامی که آن را پاک کنید، لاک ناخن تقریباً به طور کامل پاک می شود و هر ذره کوچک باقی مانده را می توان خراش داد. ما توصیه می کنیم که این روش ها توسط متخصصان انجام شود تا از آسیب به ناخن های شما جلوگیری شود.

آیا با استون می توان آن را از بین برد؟

متاسفانه پاک کردن لاک دائمی ناخن با استون امکان پذیر نیست. برای جلوگیری از آسیب به ناخن، لایه برداری آن را با نگه داشتن آن در محلول های مخصوص به مدت 10 دقیقه انجام دهید.

چگونه از ناخن ها قبل از استفاده از لاک دائمی مراقبت کنیم؟

کوتیکول ها را باید با مانیکور با ناخن برداشت. طول و شکل ناخن باید از قبل مشخص شود. بنابراین، ناخن ها برای لاک دائمی ناخن آماده می شوند.

مهمترین نکته بعد از مانیکور عدم وجود لایه روغن و رطوبت روی ناخن است. محلول مخصوصی که برای این کار تهیه شده است روی ناخن مالیده می شود و فرآیند استفاده از لاک دائمی ناخن آغاز می شود.

هنگام استفاده از لاک ناخن چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

بسیار مهم است که فرد مجری لاک دائمی (نورا ) متخصص باشد و در این زمینه آموزش دیده باشد. چون فرآیندی جزئی است و توالی خاصی دارد. باید دنباله عملیات را خیلی خوب دنبال کرد و اعمال کرد.

گوشت اطراف ناخن را باید با احتیاط جدا کرد. در طول برنامه، قطعاً نباید آن ناحیه را لمس کند.

یکی دیگر از ویژگی های لاک دائمی که باید به آن توجه کرد این است که باید در لایه های کمی نازکتر از لاک های معمولی استفاده شود. نوک ناخن نیز باید بسته باشد. بنابراین، ناخن نفس نمی کشد و لاک ناخن برای مدت طولانی خراب نمی شود.

چه مدت می توانم استفاده کنم؟

به طور کلی، دوره ماندگاری لاک زدن بین 10 تا 15 روز متغیر است. عمر لاکی که روی پاها زده می شود کمی بیشتر است.

 

کدام رنگ ها و طرح ها را برای لاک ناخن دائمی باید استفاده کرد؟

گزینه های رنگ و طرح زیادی وجود دارد که می توانید برای لاک دائمی ناخن انتخاب کنید. با توجه به خواسته شما تصمیم می گیرید که چه رنگی لاک بزنید. امروزه ترند لاک های طرح دار هستند، اما در لاک های طرح های مختلف ترجیح داده می شوند.

 

برای ماندگاری بیشتر چه باید کرد؟

برای اینکه لاک دائمی بادوام باشد نکات مهمی وجود دارد که متخصص لاک باید به آن توجه کند. یک برنامه با دقت ساخته شده می تواند برای مدت زمان بسیار طولانی دوام خود را نشان دهد.

نکاتی که باید به آنها توجه کرد؛

هنگامی که دست ها برای مدت طولانی در آب داغ می مانند، ممکن است احتمال خراب شدن لاک وجود داشته باشد. برخی از خانم ها دوست دارند با ناخن های خود بازی کنند، سعی می کنند لاک ناخن را پاک کنند. باید از اینها پرهیز کرد.

حتی اگر ناخن رشد کند، نباید سوهان زده شود. ناخنی که سوهان زده شده است، لاک ندارد زیرا هوا را از نوک خود می گیرد. به همین دلیل باید مراقب دست هایمان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *