لیفت و لمینت ابرو چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟

لیفت مژه چگونه انجام می‌شود؟

متخصصانی که کار لیفت انجام می‌دهند، قبل از شروع کار ازشما درباره‌ی عادات و سلایقش درزمینه آرایش مژه، سؤالاتی می‌کنند. مثلا اینکه آیا هر روز از ریمل استفاده می‌کنید؟ آرایش مژه‌هایتان بیشتر رو به بالا و سمت ابرو‌ها است یا دوست دارید که مژه‌ها حالت حجیم‌تری داشته باشند؟ بنا به این پاسخ‌ها است که متخصص، اندازه فر و ابزار‌های مناسب را انتخاب می‌کند.

متخصصان، ابتدا مژه‌ها را از مواد آرایشی تمیز کرده و مژه‌های پایین و بالا را از هم جدا می‌کنند.

سپس مژه‌های بالایی با یک لایه‌ی سیلیکونی و با چسبی مخصوص (مثل چسب لازم برای چسباندن مژه مصنوعی) به پوست پشت چشم چسبانده می‌شود.

پس از آن مژه‌ها به سمت و حالتی که فرد می‌خواهد شانه و کشیده می‌شوند. در این مرحله از لوسیون خاصی برای نرم‌کردن مژه‌ها استفاده می‌شود. این لوسیون حاوی مواد ارگانیکی مانند اسید تیوگلیکولیک (thioglycolic acid) و رابینگ الکل (اِماکول) است. این مواد به انعطاف و حالت گرفتن مژه‌ها کمک می‌کنند.

این لوسیون حدود ۵ تا ۱۵ دقیقه روی مژه‌هایتان می‌ماند. البته مدت زمان آن بستگی به نوع و جنس مو و مژه‌های شما دارد. اگر دوست داشته باشید که رنگ مژه‌هایتان هم تغییر کند در این مرحله مژه‌ها با رنگ‌دانه‌های مخصوص، رنگ می‌شوند.

 

 

لیفت و لمینت ابرو مناسب چه کسانی است؟

.اگر مدل ابروتون رو دوست ندارید، لیفت ابرو با مواد کراتین و بدون تزریق و جراحی و کاشت٫ طبیعی ترین و کم هزینه ترین شیوه برای تغيير مدل ابرو و تقویتشان است. لیفت ابرو بدون جراحی کاری که با ماده های ارگانیک و تقویتی انجام میشود، مناسب کسانی است که ابروهای نامرتب و یا افتاده و بی حالت دارند و حالت ابرو دخترانه ومرتب دوست دارند و میخواهند ابرو پهن تر دیده شود بدون هیچ نوع تاتویی كه با مواد ارگانیک انجام می شود.

 

با این شیوه تقویتی ابروها به صورت مرتب و هاشور خورده بنظر میرسد. تارهای ابرو به طرف بالا و ایستاده و ابروها پهن تر و جاهای خالی ابرو پر میشود و نه تنها آسیبی به ابرو زده نمیشود بلکه ابرو تقویت هم میشود لیفت ابرو برای ابروهای کم و هاشور زده شده هم مناسب است ولی باید ابروها بلند شده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *