نکاتی برای انتخاب مدل ابرو متناسب با فرم صورت

انتخاب مدل ابروها تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد و زیبایی چشمان را دو برابر می کند . انتخاب صحیح شکل فرم دادن به ابروها در جوان تر نشان دادن چهره نیز بی تاثیر نیست و اگر انتخاب خوبی برای مدل ابروهایتان داشته باشید دیگر لازم نیست آرایش غلیظ داشته باشید . در این مقاله در وبلاگ نورا شما را با بهترین مدل های ابرو متناسب با فرم صورت آشنا خواهیم کرد .

۱- صورت هاى كشيده:

افرادی که صورت کشیده دارند به هیچ عنوان نباید ابروهايى رو به بالا با قوس زياد داشته باشند زیرا كشيدگى صورت را بیشتر می کند، بهترين نوع ابرو براى صورت های کشیده، ابروهاى صاف و تخت مي باشد.

۲- صورت های گرد:

افرادی که صورت گردد دارند باید ابروهایی با زاویه داشته باشند تا چهره ی آن ها متعادل شود و ابروى صاف اصلا مناسب اين افراد نيست زيرا باعث گردتر شدن صورت آن ها مى شود. طول ابروها هم در اين مورد بسيار مهم است، به این دلیل که باعث زاويه دار نشان داده شدن چهره مى شود.

انتخاب مدل ابرو

۳- صورت های قلبى:

افرادی که صورت قلبى دارند بهتر است چهره ى خود را با ابروهاي به فرم كمان متعادل كنند.

٤: صورت های بيضى:

بهترين ابرو برای صورت های بيضى، ابروهايى با زاويه ملايم است و هیچوقت ابروهای خود را زاويه هاى تيز نکنید.

۵- صورت های لوزى:

افراد صورت لوزی بايد ابروهايى با انحناى زياد داشته باشند. اين افراد داراى پيشانى بلند و چانه هاى تيز هستند. داشتن ابروهايى كه شكل آن داراى خم يا انحنا باشد، تيز بودن خط چانه (فك) را متعادل تر نشان مى دهد.

۶- صورت های مربعى:

راى اين افراد هم مانند صورت های گرد، ابروهایی با زاويه ملايم توصیه مى شود. اگر طول ابروها بيش از حد كوتاه باشد باعث مربعى ديده شدن ابروها مى شود به همین دلیل نباید طول ابروها خیلی کوتاه باشند.

نکاتی برای انتخاب مدل ابرو متناسب با فرم صورت را که در مقاله بالا توضیح دادیم، هم چنین اگر متناسب با فرم صورتتان ابروهایتان را آرایش کنید باعث می شود آرایش شما بیشتر به چشم آید و اگر مراسم خاصی دارید و می خواهید به بهترین نحو آرایش شوید ما به شما سالن زیبایی نورا، بهترین سالن زیبایی اهواز را معرفی می کنیم. خدمات ما در لاین میکروبلیدینگ سالن زیبایی نورا شامل: میکروبلیدینگ فیبروز، میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو، خط چشم، بن مژه، خط لب، رژلب، سایه لب، دکاپاژ، سایه ابرو و ریمور می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *