چرا نوبت دهی انلاین نورا ؟

قطعا برای شما هم پیش امده که می خواهید بدانید در شعب نورا چه نیروهای متخصص در لاین ها حضور دارند که بعد بررسی نمونه کارهایشان، متخصص موردنظرتان را انتخاب کنید. خب حالا از کجا این اطلاعات را دسته بندی شده و کامل ببینید تا به راحتی انتخابتان را انجام دهید؟

یا برایتان پیش امده که از تماس تلفنی و پشت خط اشغال ماندن خسته باشید و بخواهید به راحتی روز و ساعت نوبت دهی هرکدام از پرسنل را ببینید و در زمان های در دسترس رزرو خودتان را انجام دهید. و حتی برای فراموش نکردن روز و ساعت رزرو خود، هر زمان که بخواهید بتوانید مجدد نگاه کنید و مطمئن شوید

 

ما برای رفع تمام مشکلات مشتریانمان که تعدادی در بالا گفته شد، همیشه دنبال راه حل هستیم و سختی در دسترسی آنها به نورا را آسان میکنیم

و برای رفع مشکل نوبت دهی هم سیستم نوبت دهی آنلاین را در حوزه بیوتی برای اولین بار در اهواز و برای اولین بار با این تیم پشتیبانی در تهران،در تمامی شعبه هایمان پیاده سازی کردیم

 

راه های دسترسی به نوبت دهی آنلاین سالن های زیبایی نورا:

 

روش اول ) از طریق وب سایت نورا:

با مراجعه به وب سایت Nora.ir  میتوانید از امکانات وب سایت ما استفاده نمایید که یکی از این امکانیت دسترسی به نوبت دهی آنلاین هست. همانند تصویر وارد سایت شده سپس دکمه نوبت دهی آنلاین که در بالای سایت برای دسترسی راحت مشتریان عزیزمان قرار گرفته، کلیک نمایید.

 

 

 

 

 

سپس پنجره زیر باز می گردد که طبق تصویر عمل نمایید:

 

اگر شماره شما در سیستم ما از قبل بوده باسد که با زدن دکمه ورود به صفحه نوبت دهی هدایت می شوید، در غیر این صورت درهمین صفحه نام و نام خانوادگی از شما پرسیده می شود که سیستم شما را ثبتنام نماید:

 

خوش آمدید. شما وارد پنل نوبت دهی آنلاین ما شدید.

 

نحوه رزرو نوبت از طریق نوبت دهی آنلاین:

 

می توانید از منوی سمت راست نوبت دهی را انتخاب و نوبت خود را رزرو نمایید:

 

در صفحه نوبت دهی، می توانید از خدمات لیست شده خدمت موردنظر خود را انتخاب نمایید یا برای پیدا کردن سریع تر در کارد جستجو نام خدمت خود را تایپ کرده (مثلا رنگساژ) و دکمه سرچ را کلیک نمایید، در نهایت نتیجه جستجو به شما نشان داده می شود و می توانید بر روی خدمت موردنظر کلیک نمایید تا انتخاب شود و به مرحله بعد بروید.

حال به مرحله دوم که انتخاب پرسنل هست هدایت می شوید. در این صفحه طبق خدمتی که شما انتخاب کرده بودید لیست پرسنل به شما نمایش داده می شود که شما می توانید نیروی متخصص موردنظ را انتخاب نمایید تا به مرحله بعد هدایت شوید.

 

 

مرحله نهایی ثبت تاریخ و ساعت نوبتتان هست. در این صفحه تاریخ هایی که نیروی متخصص انتخابی شما در سالن حضور دارد به شما نمایش داداه می شود که با کلیک بر روی تاریخ می توانید تاریخ را انتخاب نمایید.

 

و در صفحه بعد از میان ساعت های خالی، ساعت موردنظرتان را انتخاب می نمایید.

 

 

و در نهایت دکمه ثبت را برای ذخیره شدن نوبتتان کلیک می نمایید.

 

 

و پایان. نوبت شما نزد ما رزرو شد. شما در تاریخ و ساعت انتخابیتان می توانید به متخصص انتخابیتان برای انجام خدمات انتخابیتاندر مجموعه نورا مراجعه نمایید.

اطلاعات شما در این صفحه برای مراجعه های بعدیتانسیو می ماند که اگر تاریخ یا ساعت نوبتتان را فراموش کردید بتوانید به پروفایلتان مراجعه و مطلع شوید.

همچنین در همین صفحه دکمه کنسل برای کنسل کردن نوبتتان نیز وجود دارد که اگر به هر دلیلی امکان مراجعه نداشتید، نوبت خود را کنسل نمایید.

 

 

روش دوم ) از طریق نصب اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین نورا بر روی گوشی خود:

 

برای اینکه در هر زمانی که می خواهید نوبت خود را در سالن ما رزرو نمایید لازم نباشد هربار وارد وب سایت شوید و وارد اکانت خود شوید، می توانید اپلیکیشن ما را نصب کنید تا علاوه بر دسترسی به نوبت دهی به سایر خدمات مجموعه ما نیز دسترسی سریع داشته باشید.

 

حال قطعا می پرسید چگونه باید اپلیکیشن ما را دانلود و نصب نمایید. خیلی ساده. یکی از روش های زیر را انتخاب نمایید تا به راحتی از اپلیکیشن ما استفاده نمایید:

 

۱ ) دانلود اپلیکیشن از طریق وب سایت نورا:

وارد وب سایت نورا به آدرس Nora.ir  می شوید سپس به انتهای سایت رفته و بر روی دکمه دانلود اپلییکشن(لینک به صفحه https://nora.ir/application/ داده شود) کلیک نمایید.

در صفحه باز شده با توجه به نوع گوشی خود که اندروید یا ios می باشد، نصب اپلیکیشن را انجام دهید.

 

 

۲ ) دانلود اپلیکیشن برای گوشی های اندروید از طریق بازار:

 

وارداپلیکیشن بازار شوید سپس در قسمت سرچNora را تایپ کنید. سپس بر روی اپلیکیشن نورا که با لوگوی سالن هست کلیک نمایید.

 

 

صفحه زیر برای شما باز می شود که دکمه نصب را می زنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

۳ )  دانلود اپلیکیشن برای گوشی های اندروید از طریق مایکت:

مانند مراحل دانلود از بازار فقط با این تفاوت که از اپلیکیشنمایکت دانلود و نصب می شود:

 

۴ )  دانلود اپلیکیشن برای گوشی های ios از طریق سیب ایرانی:

 

۵ )  نصب اپلیکیشن برای گوشی های iosاز طریق PWA:

 

از طریق لینک مستقیم http://app.nora.irمیتوانید طبق توضیحات نوشته شده براحتی اپلیکیشن را نصب نمایید. در مرورگر خود لینک گفته شده را وارد کرده و طبق آموزش داده شده نصب و استفاده نمایید

درنهایت پس از نصب اپلیکیشن نورا به هریک از روش های توضیح داده شده، وارد اپلیکیشن شوید و از قسمت نوبت دهی آنلاین که در تصویر زیر مشخص شده است، نوبت خود را طبق آموزش توضیح داده شده ثبت نمایید.

 

نورا

امیدواریم که این آموزش بتواند راهنمای کامل شما برای استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین مجموعه زیبایی نورا باشد. در صورت هرگونه مشکل و یا سوالی می توانید با تیم پشتیبان ما به شماره تماس ۰۹۱۶۷۷۷۶۸۵۰ تماس فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *