گریم تخصصی عروس اهواز

سالن زیبایی نورا، گریم تخصصی عروس اهواز را با جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می دهد و با چندین سال سابقه در زمینه پوست، مو، خدمات ناخن و گریم تخصصی عروس فعالیت دارد و سعی دارد با تیم حرفه ای و با تجربه خود بهترین خدمات را برای شما همشهریان عزیز به ارمغان آورد. در این مطلب قصد داریم به نکاتی که لازم است در انتخاب بهترین گریم تخصصی عروس اهواز مد نظر داشته باشید اشاره کنیم.

گریم تخصصی عروس اهواز
نمونه کار : فاطمه حسین زاد

گریم تخصصی عروس اهواز چیست ؟

در گریم عروس، باید ضمن شناخت نقاط ضعف و قوت چهره، زیبایی‌های صورت را برجسته نمود و عیوب آن را برطرف کرد تا با آرایشی متعادل، زیبایی صورت چندین برابر شود. میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای ما با خوشروئی و صبوری ضمن در نظر گرفتن به روزترین متدهای آرایشی و با استفاده از بهترین برندهای روز دنیا، متناسب با اجزای صورت شما، برایتان چهره‌ای رویائی و خاص خلق خواهند کرد. فراموش نکنید آرایش معمول صورت با گریم عروس خیلی متفاوت است.

گریم یا میکاپ عروس

شاید شما نیز بارها با وازه های گریم، میکاپ و آرایش در تبلیغات مختلف آرایشگاه ها رو به رو شده اید و از خود پرسیده اید که چه تفاوتی میان این لغات وجود دارد.

قطعا شما با واژه آرایش و میکاپ آشنا هستید اما وازه گریم در وهله اول شما را به یاد شخصیت های سینیمایی و پشت صحنه فیلم ها می اندازد. البته زمانی که آرایشگران از وازه گریم استفاده می کنند منظورشان گریم سینمایی نیست و به نوعی آرایش هنری است که در آن سعی می شود بدون ایجاد خطوط و رنگ های تند و زننده در صورت، چهره شخص اصلاح شده و زیباسازی شود. در مطلب می خواهیم شما را با تفاوت گریم و آرایش بیشتر آشنا کنیم.

یکی از ویژگی های بارز آرایش و میکاپ این است که تابع مد روز است و هر روزه متغیر است. ممکن است مدل آرایش شما امروز بسیار زیبا به نظر بیاید اما مثلا هنگام مرور عکس های عروسی بعد از گذشت چند سال، آرایش شما بسیار عجیب یا حتی زشت یا خنده دار باشد. اگر می خواهید بعد از گذشت سالها عکس های شما همچنان زیبا و شیک و جذاب باشند، ظاهر چهره شما باید تابع اصول زیبایی شناسی باشد و نه تابع مد روز. تنها راه دستیابی به این امر، گریم حرفه ای و اصولی است.

شما میکاپ لایت دوست دارید یا میکاپ پررنگی که از چند لایه کرم پودر و کانتور استفاده شده است؟
کانتور و… خوبه اما در صورتی که به مقدار کافی، برای برطرف کردن نقص صورت به عنوان گریم استفاده شود نه اینکه چهره ی شخص رو به کل تغییر دهد.
جدیدا میکاپ لایت خیلی بیشتر از میکاپ های غلیظ مورد توجه قرار گرفته است. میکاپ لایت که به میکاپ اروپایی معروف است سن شما رو بالا نمیبره و چهره رو با توجه به برطرف کردن نقاص صورت، طبیعی نشان می دهد. شما برای عروسیتان باید به آرایشگاهی مراجعه کنید که از لحاظ گریمور عروس تخصص داشته باشد و فقط به ژورنال ها اکتفا نکنید.
البته میکاپ آرتیست هایی هستن که علاقه ی زیادی به تغییر دادن چهره دارن که در بعضی موارد برای عکاسی فشن و استایل فشن مناسب است و این تبحر میکاپ آرتیست را نشان می دهد که می تواند در تمامی سبک ها کار کند، اما نه برای آرایش عروس که در جشن عروسی خود شناخته نشود.
اگر به دنبال بهترین گریم تخصصی عروس اهواز هستید ما به شما سالن زیبایی نورا را معرفی می کنیم که با ارائه مدرن ترین و جدیدترین گریم تخصصی عروس با برترين متد هاي كانتورينگ و زيباترين شنيون هاي اساتيد روسيه اي در خدمت شما مشتریان عزیز هستند.

قیمت گریم عروس اهواز

آرایش عروس یک گریم حساس و مهم است، شناخت پوست، چهره شناسی، اصول کانتورینگ و گریم، مژه گذاری متناسب با ابعاد چهره و فرم دهی چشم و… اگر اصولی انجام شود نشان دهنده هنر دست گریموراست. در انتخاب میکاپ آرتیست و آرایشگاه عروس باید دقت کنید.

نکاتی که باید عروس خانم ها رعایت کنند

  • عروس خانم ها توجه داشته باشید شب قبل از عروسی از خوردن غذاهای چرب خودداری کنید.
  • سعی کنید یک هفته قبل از عروسی آب، میوه و سبزیجات بیشتر مصرف کنید.
  • بهتر است قبل از رفتن به آرایشگاه دوش بگیرید چون در طول شب ممکن است پوست سر عرق کند اینجوری میتونید شینیون زیباتری داشته باشید.
  • صبحانه کامل بخورید.
  • روز قبل از مراسم پاکسازی صورت انجام ندهید چون ممکن است صورت جوش بزند میتونید از کرم ها و ماسک های مرطوب کننده استفاده کنید‌ و در آخر استرس نداشته باشید چون روز عروسی شما زیباترین و بهترین روز زندگی شما خواهد شد.
    خانم ها به یاد داشته باشید میکاپ زیبا میکاپی است که زیبایی چهره شما را بیشتر نشان دهد نه اینکه به شما چهره دیگری دهد.

اوج هنر یک میکاپ آرتیست حرفه ای در بکار بردن تمام هنرش در نقش آفرینی عروس است.

چگونه بهترین گریم تخصصی عروس اهواز را انتخاب کنیم

یک میکاپ آرتیست واقعی، هنرمندانه با مواد آرایشی کار می کند و سعی میکند بعد از شناخت صورت افراد، زیبایی های درونی هر چهره را شناسایی کند. او می داند که هر چهره آرایش خاص و منحصر به خود را می طلبد. گریمور واقعی با معجزه ی رنگ ها آشناست. یک میکاپ آرتیست خوب، باید مهارت های مختلفی را فرا گرفته و بداند. او رازهای جوانی و شادابی پوست را بلد است، از نحوه ی مراقبت های پوست صورت و بدن اطلاع دارد. او می داند که چه نوع آرایشی برای چه نوع چهره ای مناسب تر است.

گریم تخصصی عروس اهواز
نمونه کار: سپیده طالبی

سبک های گریم عروس

سلیقه و خواسته هر یک از افراد در انتخاب سبک آرایش با هم متفاوت می باشد، به طوریکه برخی سبک آرایش اروپایی عروس را میپسندند و عده ای دیگر سبک هندی و عربی را ترجیح می دهند. در نتیجه بهتر است سالن هایی را برای دریافت خدمات آرایش عروس انتخاب کنید که بتوانند آرایش با سبک مورد نظر شما را با کیفیت بالا ارائه دهند.

گریم تخصصی عروس اهواز
نمونه کار : آزاده اچرشاوی اصل

بهترین سالن گریم عروس اهواز

سالن های زیبایی با آخرین امکانات روز دنیا و تجهیزات عالی بدون میکاپ آرتیست هیچ ارزشی ندارد. در نتیجه باید بتوانید در انتخاب بهترین سالن زیبایی اهواز، به دنبال بهترین میکاپ عروس اهواز باشید تا بتواند با تخصص و تجربه خود بهترین خدمات را ارائه دهد. بهترین میکاپ آرتیست اهواز باید از سابقه فعالیت نسبتا بالایی برخوردار باشد. علاوه براین، اغلب خانم ها از میکاپ آرتیست خود انتظار دارند تا مشاوره های لازم را برای انتخاب بهترین سبک آرایش با توجه به فرم صورت و مدل ابرو و موها و چشم ارائه دهد.

همچنین لازم است بدانید که بهترین میکاپ آرتیست اهواز باید دوره های حرفه ای و بین المللی را زیر نظر اساتید شناخته شده دنیا طی کرده باشد. همچنین داشتن گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که معتبرترین مدرک در حوزه آرایشگری می باشد در سراسر کشور و به صورت بین المللی معتبر می باشد. یادگیری و استفاده از تجربیات اساتید حرفه ای و آشنایی با سبک های جدید آرایش و گریم می تواند به شدت در کیفیت خدمات این افراد تاثیرگذار باشد.

بهترین آرایشگاه عروس در اهواز

سالن زیبایی نورا با توجه به تنوع بسیار بالا در خدمات یکی از بهترین آرایشگاه عروس در اهواز دارای بهترین میکاپ عروس در سرتاسر خوزستان می باشد. در این مجموعه خدماتی از قبیل پاکسازی و ماساژ پوست، رنگ مو، گریم سینمایی و آرایش عروس با سبک های مختلف، طراحی ناخن، اکستنشن توسط افراد حرفه ای ارائه می گردد. همچنین لازم به ذکر است که در سالن زیبایی نورا، مشاوره های لازم برای انتخاب بهترین سبک آرایش ارائه می گردد.

 

 

مشاهده نمونه کارهای عروس
سالن زیبایی نورا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *