آشنایی با سالن های آرایشگری زیبایی نورا (1401)

آرایشگری هنر کشف و افشای جزئیاتی است که نگاهی واقعی به آنچه که هستید می دهد.”

نورا از سال ۱۳۸۱ تا به الان که ما افتخار حضور در کنار شما بانوان زیبا را داریم، هرساله سعی در بروز بودن و تطبیق خود با بروزترین متدها و خلاقانه ترین تکنیک ها در تمامی خدمات خود هستیم. (پیشینه ای از خود را در صفحه درباره ما ارائه دادیم) با تیم متخصص، خلاق و حرفه ای ما، می توانید با ما به تمام برنامه های زیبایی و مراقبتی از پوست و موی خود برسید زیرا با کیفیت ترین مواد، طبیعی ترین محصولات و زیباترین مو همیشه بهترین نتیجه را نمی دهند. تیمی که بتواند از اینها به بهترین شکل استفاده کند و در تخصص خود مهارت و تجربه کافی داشته باشد می تواند زیباترین و بدون اسیب ترین خروجی را به شما ارائه دهد.

شناسایی دقیق پوست و موی شما با تخصص و استفاده از دستگاه های تاییدیه دار جهانی انجام می شود و پس از مشاوره کامل رایگان به شما و نظرخواهی از شما کار درمانی یا زیبایی شما انجام می گردد که خدمات داده شده نیز تحت ضمانت کامل از سمت نیروی متخصص و سالن می باشد.

و در خدمات غیر نیز تیم ما در مشاوره دادن و درنهایت اجرای بی نقص طبق نظر شما، درکنار شما خواهند بود.

مراحل نوبت گیری تا خدمات گیری مشتریان عزیزمان:

 شما مشتری  گرامی درصورت عدم شناخت پرسنل ما اگر به شعب اهواز ما می خواهید مراجعه نمایید می توانید نمونه کار پرسنل ما را از صفحه رسمی ما در اینستاگرام به آدرس @NoraBaeuty مشاهده بفرمایید. در کپشن هر پست آدرس پیج هر پرسنل برای دیدن نمونه کارهای بیشتر ایشان و نوبت گیری وجود دارد. و همچنین از طریق منوی کارشناسان میتوانید با تیم ما آشنا شوید  که رزومه و نمونه کار پرسنل هر دو شعبه رویال و گلدن ما در اهواز قابل مشاهده هستند و پس بررسی و انتخاب متخصص موردنظر در نهایت از طریق راه های ارتباطی ما در منوی ارتباط با ما جهت نوبت گیری اقدام فرمایید . برای نوبت گیری از شعبه تهران می توانید به آدرس پیج اینستا گرام NoraBeautyBarsalon@  مراجعه نمایید و به شیوه ای که توضیح داده شد با پرسنل ما در شعبه تهران آشنا گردید.

از انجایی که راحتی و رفاه مشتریان ما برایمان خیلی مهم است، ما درکنار سیستم جامع CRM  سیستم نوبت دهی آنلاین را نیز راه اندازی کردیم که به راحتی در این اپلیکیشن پروفایل نیروی متخصص خود را طبق لاین کاری موردنظر و یا طبق نام متخصص موردنظر بررسی و تقویم هفتگی نوبت دهی او را مشاهده و هر روز و ساعتی که موردنظر شما باشد را انتخاب و ثبت می نمایید و اینگونه نوبت شما نزد ما رزرو شده و با اینکار طبق روز و ساعت مشخص شده خدماتتان را در سالن می گیرید. را ه های دسترسی به نوبت دهی انلاین از دکمه بالای سایت و یا دکمه اپلیکیشن نورا در فوتر در دسترس می باشد. (برای مشاهده تصوری و جامعه استفاده از نوبت دهی آنلاین ما میتوانید به مقاله آموزش نوبت دهی آنلاین مراجعه نمایید).

راه دیگری نوبت دهی از طریق تماس با شماره تماس ۰۹۱۶۶۷۷۷۶۸۵۰ برای شعبه رویال و شماره تماس ۰۹۱۶۰۳۵۲۰۰۵ برای شعبه گلدن در اهواز وشماره تماس ۰۹۱۰۶۴۴۸۳۵۳ برای شعبه تهران می توانید مشاوره بگیرید و نوبت خود را رزرو نمایید.

 

پس راه های نوبت گیری از شعب ما به طور خلاصه به شرح زیر می باشد:

۱ : نوبت دهی آنلاین ( طبق آموزش نوبت دهی آنلاین )

۲: پیج اینستاگرام  NoraBeauty@ برای شعب اهواز و پیج اینستاگرام NoraBeautyBarsalon@ برای شعبه تهران

۳: شماره تماس های مجموعه

۴: مراجعه حضوری

 

مراجعه و ثبت اطلاعاتتان در سیستم CRM برای بهره مندی از امتیازات باشگاه مشتریان ما:

درنهایت پس از نوبت گیری و مراجعه برای انجام خدمات، واحد مربوطه در رسپشن، برای ثبت اطلاعات شما در CRM ، مشخصاتی را از شما می پرسند و در سیستم ثبت می کنند که شما عضو باشگاه مشتریان ما می شود که این باعث اطلاع به شما برای ترمیم در روزهای مشخص شده، اطلاع رسانی آفرهای ما، نظرسنجی، تخفیفات مناسبتی به شما مثل روز تولدتان یا سلگرد ازدوجتان. و همچنین ثبت تعداد دفعات شما برای امتیازدهی شما می باشد که با این امتیاز به شما تخفیف داده می شود. و بسیاری دیگر از ابشن هایی که همه برای خدمت رسانی بهتر و قدردانی های بیشتر از شما مشتریان عزیزمان است.

 

هدایت به لاین متخصص مورد نظر جهت خدمات گیری با نظارت سالن:

 

تمام مدت انجام خدمات شما در سالن، شخصی برای ارتباط با مشتری (واحد روابط عمومی) در سالن حضور دارد که در صورت پیشنهاد یا انتقادی کاملا پذیرای صحبت شما و رسیدگی به مشکل باشد و در صورت حل نشدن توسط ایشان مقام رسیدگیه بالاتری بنام شخص مدیرداخلی بررسی می نماید و تمامی این پرسنل بدلیل اهمیت رضایت شما در سالن ما می باشد.

تمامی پرسنل ما داری سرتیفیکیت های مختلف آموزشی که نشان دهنده میزان تخصصشان در کارشان است در بالای سرشان نصب شده است و همچنین تاییدیه های بهداشتی از واحد سلامت و بهداشت مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد.

 

پیگیری سالن جهت میزان رضایت شما از خدمات گرفته شده:

 

بعد از خدمات گیریتان پیام نظرسنجی از سمت سالن برای شما ارسال می شود که شما میزان رضایتتان از سالن را بیان میکنید و در صورت هر گونه نارضایتی برای پیگیری و رفع مشکل با شما تماس گرفته می شود.

 

جا دارد اکنون خدمات ارائه داده شده در سالن را بررسی داشته باشیم:

کادر حرفه ای سالن زیبایی نورا در تمامی شعب تلاش می کند تا هر چه بیشتر احساس زیبایی را به شما عزیزان هدیه کند و اکنون رضایتمندی مشتری رمز موفقیت ما تا به الان، درآینده و در همه زمانهاست.

 

فعالیت این مجموعه در زمینه های :

خدمات آرایشگری نورا

1- مرکز تخصصی میکاپ و عروس

 

2- انواع کاشت دیزاین ، مانیکور و پدیکور

 

3- کاشت مژه ، لیفت و لمینت مژه و ابرو

 

4- جدید ترین کوپ های ژورنالی

 

5- انواع رنگ مو: هایلایت ، لولایت ، آمبره و …

 

6- جدیدترین شینیون های حرفه ای و براشینگ

 

7- تاتو ابرو ( میکرو پیگمنتیشن،میکرو بلیدینگ،فیبروز) ، چشم و لب با مدرن ترین متد ها

 

8- کراتین ، صافی ، ویتامینه مو

۹- درمان و فشیال پوست

۱۰- وکس صورت و بند

 

میکاپ :(میکاپ صورت، میکاپ عروس) :

 

ما جهان را جستجو کرده ایم تا با بهره گیری از جدیدترین سبک ها و متد ها ، بروزترین مدل آرایش و با بکارگیری از برترین برند ها ، بهترین کیفیت را ارائه دهیم. حضور میکاپ آرتیست هایی که علم شناخت پوست ، زاویه سازی و تغییر شکل اعضای صورت را دارند به شما کمک می کند که تکنیک های گریم هایلایت و لولایت را در این مجموعه تجربه کنید.

لیفت و لمینیت مژه :

لیفت آرایشگری

لیفت و لمینت مژه یک روش شیمیای نیست ، یک روش درمان طبیعی برای داشتن مژه هایی بلند و خمیده تر و محکم تر و همچنین ضخیم کردن مژه های نرمال است.

 

 

سپس سرم تغذیه که شامل عناصر مفید است اعمال شده و یا گاهی ویژه گی های رنگی آن نیز تغییر داده می شود و در مرحله نهایی باز کراتین قرار میگیرد که موجب تقویت و استقامت مژه می شود و ماندگاری آن بین 3 تا 8 هفته می باشد. در فرایند لیفت فر کردن مژه انجام می شود که این عمل برای اشخاصی که مژه های کوتاهی دارند توصیه نمی شود.

 

اکستنشن مژه :

اکستنشن مژه آرایشگری

اکستنشن مژه مژه‌هایی نیمه دائمی هستند که با دست روی مژه‌های طبیعی شما چسبانده می‌شوند. بر خلاف مژه های نواری، اکستنشن مژه به صورت جداگانه روی مژه های طبیعی شما چسبانده می شود، بنابراین بسیار قابل تنظیم هستند و در واقع واقعی به نظر می رسند.

مژه اثر پرقدرتی در زیبایی چهره شما دارد و هرچه این مژه ها بلند طبیعی و پرشت باشند این زیبایی چندین برابر دیده می شود.

 

شینیون مو :

 

انتخاب کردن مدل مو برای خانم ها دشوار است زیرا باید آیتم های مختلفی مانند قد مو، فرم صورت، اب و هوا (مثلا در فصل گرم تحمل شنیون های باز و حتی نیمه باز بسیار دشوار است اما در فصل زمستان بسیار مناسب و زیبا هستند)، نوع لباس، مناسبت و… بستگی دارد.

 

کلمه “شینیون” ریشه فرانسوی دارد و به معنای “در پشت سر” ترجمه می شود. شینیون فراتر از مدل موی معمولی شما را تغییر می دهد. این مدل مو می تواند به پهلو خم شود، بالا یا پایین قرار بگیرد و فرم های مختلفی به خود بگیرد که همانطور که اشاره کردیم هر مدل طبق ایتم های گفته شده باید انتخاب گردد.

 

 

لیفت ابرو :

 

این روش جایگزین میکروبلیدینگ شکاف های ابروها را پر می کند و به روشی سریع و غیرتهاجمی به آنها توهم پر بودن و رشد می دهد.

لمینت ابرو زیبایی ابروهای شما را صد چندان می کند که این روی زیبایی چشم و درنهایت صورت شما نیز تاثیر دارد، زیرا برای مدت زمان طولانی به آنها فرم یکنواخت و یکدست می دهد. این به موهای ابرو کمک می کند تا حدود شش هفته و در بعضی مواقع حتی بیشتر، ابروهای شما برس کشیده و به سمت بالا بلند شوند. با این روش، می توانید هر روز صبح با ابروهای پررنگ و پر با ظاهری آراسته و زیبا، بیدار شوید.

 

 

 

رنگ و لایت مو :

 

رنگ مو یکی از لاین های مهم در زیبایی هست که برای خانم ها بسیار مهم هست زیرا این لاین تاثیر مستقیم در زیبایی مو که یکی از مهم ترین و لطیف ترین زیبایی برای خانم ها و حتی از دید آقایون هست. اما چالش بزرگی بنام انتخاب رنگ مو وجود دارد زیرا با توجه به نوع مو، رنگ پوست و… رنگ موی مناسب هر فرد با فرد دیگر متفاوت هست. ولی اصلا نگران نباشید تیم متخصص رنگ موی ما با بروزترین تکنیک ها طبق بررسی تمامی موارد، بهترین و تخصصی ترین مشاوره هارا به شما می دهند.

 

تاتو ابرو:

 

تتوهای قدیمی در لایه نرم پوست تزریق می شد که باعث ماندگاری را بالا می برد بدلیل اینکه فولیکول مو و اعصاب پوست در این بخش لایه های پوستی قرار دارد. امکان آسیب به پوست و مو، بروز حساسیت، تغییر رنگ و ظاهری بسیار بالا بود.

امروزه تتو ابرو هیچکدام از مشکلات گفته شده را ندارد و یا حداقل درصد خیلی پایینی دارد. تتو ابرو فوق العاده طبیعی دیده می شود. تتو بر اساس تار مو و با پر کردن بین تارها انجام می گیرد.

به دلیل تنوع انتخاب اینکه کدام تتو ابرو برای شما بهتر است می تواند برای شما گیج کننده باشد.

برای نتیجه گیری بهتر توصیه های زیر را بررسی کنید:

میکروبلیدینگ:

آرایشگری

در چند سال گذشته میتولن گفت میکروبلیدینگ محبوبیت زیادی پیدا کرد. این فرآیند از یک ابزار دستی متشکل از چندین سوزن کوچک برای فرو بردن رنگدانه در زیر پوست استفاده می‌کند. این روش از مانند موی بسیار ظریف و واقعی است. رنگدانه های استفاده شده برای ایجاد آن به گونه ای طراحی شده اند که در به مرور زمان محو شوند تا اطمینان حاصل شود که ابروها می توانند با افزایش سن به روز شوند.

این موضوع باعث تضمین طبیعی ترین ظاهر را با گذشت سالها می باشد.

 

ابروهای نانو

 

ابروهای نانو که به عنوان “تاتو کردن ابرو با ضربه مو” نیز شناخته می شود، از تکنیک دقیقی مشابه میکروبلیدینگ استفاده می کنند. بزرگترین تفاوت این است که ابروهای نانو از یک دستگاه تاتو دیجیتال و یک سوزن استفاده می کنند. این فرآیند می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند ابرویی طبیعی داشته باشند، اما پوستی ضخیم یا چرب دارند، مفید می باشد.

پادر بروز یا آمبره ابرو:

ابروهای آمبره با استفاده از همان دستگاه دیجیتال و تک سوزن ابروهای نانو ایجاد می‌شوند، با این تفاوت که نتیجه اثر پرشده‌تر و پودری‌تری دارد که شبیه آرایش ابرو است. این تکنیک همچنین برای کسانی که پوست ضخیم، بافت یا چرب دارند، گزینه‌ای عالی است و می‌تواند برای اصلاح رنگ ابروهایی که قبلاً تاتو شده‌اند بسیار مفید باشد.

ابروهای ترکیبی

اگر هیچ تکنیک خالکوبی ابرو مناسب به نظر نمی رسد، ابروهای ترکیبی یک گزینه عالی هستند. آنها ترکیبی از تکنیک های نانو و آمبره هستند که شامل ضربه زدن و سایه زدن برای ایجاد پری و بافت واقعی است.

 

مانیکور و پدیکور:

مانیکور یا پدیکور درمان آرامش‌بخشی است که باعث می‌شود دست‌ها و پاهای شما فوق‌العاده به نظر برسند. ناخن ها شکل دیگری از پوست هستند به همین دلیل برای داشتن ناخن های زیبا و سالم می بایست توجه ویژه ای نسبت به سلامت و تغذیه این بخش مهم از بدن خود باشید.

اگر تا به حال به لاین پدیکور مانیکور ما نیامدید پیشنهاد می کنیم با یک مانیکور ساده شروع کنید و متوجه خواهید شد که چقدر برای درمان ، آرامش و زیبایی دست و پایتان نیاز هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *